Hoi meiden ik heb even een vraagje ik heb een nieuwe predictor early gedaan die in het knalroze doosje die 6 dagen voor nod kan ? Zijn deze testen betrouwbaar lees wisselende verhalen ? Ik zal hieronder de foto's plaatsen ik heb hem ook even open gemaakt omdat hij zo'n glimmend venster heeft dat leest onduidelijk voor mij .. En hoeveel hcg hebben ze nodig ? X x
Ik had ook een sensitest gedaan een gewone en daar zie ik zo goed als niks op .. En die van de kV ook niet maar daar heb ik wel eens hele lichte streepjes op gehad daar was me vertrouwen ff in weg ! Het blijft afwachten maar schrok enorm toen ik de streep zag ... Zal het nu na 15 ronde's eindelijk een x raak zijn 😉 X x
Zou best eens kunnen. Ze zijn (zover ik hier foto's en ervaringen heb gezien) gevoeliger dan de kv Succes!
@rogijuli dankjewel meid ! Zal zo eens foto plaatsen van mijn sensitest .. Denk dat die predictor early heel weinig hcg nodig heeft .. X x
Ja ik vind ze ook zo nog. T meest betrouwbaar. Nog nooit vals resuitlaat gehad erop. spannend meid ik zie n begin van n ge kleur lijntje :d
Aah meid ik zie hem best goed! Ook op die andere! Nu duimen dat hij gaat oplopen. Zou mooi zijn na 15 rondes! Heb je deze maand iets anders dan anders gedaan voor zwanger te worden?(gewoon nieuwschierig ) Liefs en duim voor je!
@repeltje jaa granaatappelsap gedronken maar dat is alles hihi 😂 Volgens dacht ik zelf al9/10 dpo te zijn ... Maar uhm had 4-11 een positieve ovutest dan is 5-11 toch 1 dpo dan ben ik volgens mij pas 8 dpo 😜veelste vroeg weer hih X x
Hihi dit dus! Overigs zie ik het streepje wel en bij mij was het de gevoeligste en mooiste streepje van de 3 testen die ik heb gedaan op 9 dpo. Dus ik ben hoopvol voor je.