Hallo, ik ben wat vroeg met testen maar kon niet meer wachten ben vandaag op 8 dpo, ik weet dat het nog alle kante op kan gaan maar toch zie ik al een streepje. Heb ook al 2 dagen last van een trekkerig gevoel in mijn lies dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en mijn borsten lijken groter en zijn pijnlijk. Hoop dat het een goed teken is. De foto is gemaakt binnen de afleestijd. Alvast bedankt om te kijken
Ik zie wel vaag wat idd.. Maar...... De laatste tijd lees ik op het forum dat er zoveel mensen op deze manier licht positief testten en uiteindelijk toch ongesteld werden... Daar ben ik er ook 1 van. Als ik jou was, stopte ik met testen, hoe moeilijk dat ook is en wacht je netjes op je NoD. De kruidvattesten zijn helaas niet volledig betrouwbaar voor NoD.....
ik zie helaas ook geen streepje......We maken onszelf helemaal stapelgek met al die (soms te vroeg ) testen.......ik denk idd even wachten en ervan uit gaan dat als het positief is en het een gezonde zwangerschap is, het vanzelf goed gaat....je hebt door middel van testen toch geen weet van een gezonde zwangerschap of niet....succes met geduld
Hallo ben ik weer heb nog een goed geteld en de vorige test was op 7 dpo niet erg betrouwbaar dus, nu ben ik vandaag 9 dpo en ik dat zeurend gevoel in mijn onderbuik naar mijn rechter lies is meer aanwezig sinds gisteren. vandaag maar weer getest kon het niet laten (verslaafd ) en heb ook met Kruidvat test en Etos test. Omdat ik dat ik de laats tijd niet zo goede dinge lees over die van het Kruidvat. Zien jullie de streepjes ook staan?
Poeh jij bent inderdaad een fanatieke tester. Ik zie op die kv2v5 nu ook een streepje . Hopelijk loopt tie op.
Hoeft niet perse een valse te zijn. Vroeg testen is gewoon risico lopen op onzekere dagen...vroege miskramen komen ontzettend vaak voor...ligt niet altijd aan de testen... Succes ermee!!!
op de onderste 2 testen lijk ik wel een streepje te zien ! Je bent ook nog vroeg !! Hopen dat ze mooi gaan oplopen . X x