Ik zou de nieuwe predictor early doen. Die is het gevoeligst van allemaal. Als er echt hcg gevonden is door de kv early, zal deze predictor dat zeker moeten aangeven.
Ja die heb ik wel in huis, maar die is zo duur dus die wou ik nog ff bewaren haha misschien doe ik die morgenvroeg wel.
Bij mij was die precitor early ook 5 dagen voor nod positief,dus is een aanrader. Ik deed hem in de middag Succes
Haha jullie zetten me aan het twijfelen om vanmiddag die test te doen, maar als die dan neg is vind ik het zo zonde 😂
Spannend zeg, ik doe altijd het liefst allemaal dezelfde testen, maar jij hebt een heel arsenaal! Haha. Ik hoop dat de streepjes toch komen. Ik duim mee! Trouwens, ik test niet voor nod positief en beter met een avondplasje.
Hmmm.. lastig! Ik zou denk ik die van kv 2v5 aanhouden, want sowieso zijn die van action wat later positief. Alles boven de prijs van 2v5 vind ik duur haha . Dus ik zou ook niet snel die predictor doen of van CB. Spannend, ik hoop dat je toch snel positief test (met welke dan ook)!
Ik pakte net de kv test en die had ik na die 5 min niet meer bekeken, maar nu staat er ineens wel een streepje? Echt ik ga dingen zien denk ik! Hahaha
Pfft wat een onzekerheid zeg. Bij sommige zie ik een streepje bij de ander weer niet. Ik hoop dat je straks een knaller hebt
Bedankt dames voor het mee leven! Het leukste moet nog komen haha, vanmorgen weer de kv early en 2v5 gedaan en je raad het nooit geen plus te bekennen! Welke is dan vals? Ik gok die van gisteren. Nou staat op de 2v5 een streepje?! Wel heel licht maar hij is zeker niet zo wit als mn vorige testen deze cyclus. Begrijpen jullie er nog wat van? Ik niet hahaha. Ik stop ma ff met testen en kijk of ik deze week nog mn menstruatie krijg. Als ik na mn "normale" cyclus kijk zal die eind vd week wel komen. Heb weer foto's bijgevoegd!
Hoi Monique, Ik volg je! Frustrerend die super vage streepjes he.... Ik zie in de verte een vaag streepje op de kv 2v5. Maar zie op die van mijzelf ook vage streepjes terwijl de dames hier dat niet altijd zien. Dus ben toch niet helemaal objectief ben ik bang! Ik duim voor je!!
Hoi monique, Wat erg voor je ik weet hoe frustrerend het is, Ik heb in het verleden ook die plusjes test gedaan maar negatieve ervaring idd mee. Bij mij gaf die ook een plusje aan nou denk dat ik wel 15 andere testen heb gedaan die allemaal negatief waren. Ik haal die persoonlijk nooit meer En action tja wat moet ik ervan zeggen.... Heb vaker de action test gedaan hele lichte tuurstreepjes en werden niet donkerder. Voor 3 dagen geleden ook action test heel heel licht en kruidvat test 2v5 dikke duidelijke streep.. Ik wens je veel sterkte deze onzekere tijd en hoop dat je over een paar dagen een knaltest heb!! Liefs toettie
Hoi Toettie Wat lief van je je berichtje! Nou ik haal ze dus ook niet meer! Haha Ah wat fijn! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind idd de 2v5 ook het fijnste, maar die vd action zijn zo lekker goedkoop hihi. Vrijdag is mijn nod en als ik dan niet menstrueer ga ik weer testen (als ik het zo lang kan volhouden) haha je wilt zo graag een streepje zien! Geniet van je zwangerschap! Liefs Mo