De kv is zo opgedroogd... ben heel benieuwd of mn menstruatie morgen komt! Nog geen bruinverlies wat ik normaal heb, maar dat zegt niks natuurlijk haha
Ja toch zie ik hier ook een schaduw streepje. Heb er vast overheen gelezen hoor maar hoe zeker ben je van je NOD? Heb je Ovu testen gebruikt?
Deze maand totaal niet zeker, in mn handtekening staan mn cyclussen van een jaar. Vorige maand voor het eerst ovutesten gebruikt en op dag 14 het donkerste streepje, geen knaller en op dag 15 mn eipijn en dag 26 ongesteld . Deze maand zou mijn man tijdens mn vruchtbare periode niet thuis zijn, maar was toch wel af en toe thuis. Heb geen testen gebruikt omdat ik dacht dat het geen nut zou hebben haha. Maar normaal zou het toch wel ergens deze week zijn. Ma goed alles kan haha
Geen bloed geeft moed toch? 9 vd 10 x wordt ik in de nacht ongesteld en nog geen druppel te bekennen. Heel stom want af en toe begint het ook wel overdag, maar is toch fijn wakker worden zo haha.
Dankjewel ongeduldig! Hahah nee goed he Was wel ff moeilijk haha, maar moet vandaag werken dus dan ben ik mooi uit de buurt, dat scheelt weer
Ow trouwens wat testen betreft haha ik liet gisteravond mn testen zien aan mijn man en over de action test zei die; ik zie een paarse streep haha. Heb er nog ff een foto van gemaakt voor jullie. Best duidelijk opgedroogd toch? Vertrouw het nog niet hoor omdat de kv zo vaag was, daar zag mijn man trouwens niks op haha.
Hij is in het echt, wel rose, uploadkwaliteit is ook bagger, maar ik zie m idd wel als negatief hoor haha
Nee helemaal niks! Geen kramp, geen bruinverlies helemaal niks... slopend haha Hoe gaat het bij jou? Hoeveel dpo zit je nu?
Ik wil jullie dames tussendoor heel erg bedanken voor de berichtjes, het is zo fijn om er over te kunnen kletsen met jullie!! Dankjewel!! 😚
Whaaa spannend monique zeker nu je gewoon niet zeker ben van je eisprong wanneer die was ! Blijf duimen!!!.. Ik verwacht morge mn positieve ovulatie test, vandaag was hij al donker maar nog net negatief.. dus morgen of zondag knalt ie wel vermoed ik dan aan de klus .. dus ik moet no veeeel langer wachten haha