Nou nog steeds geen tekenen van een menstruatie!! Zo frustrerend! Net nog maar ff test gedaan en hij is weer niet helemaal wit, maar vind m wel helemaal nu hartstikke negatief. zucht haha
Ja logisch.. Ik denk dat als jij normaal een stabiele cyclus hebt dat ik ook wel zou willen weten wat er dan speelt en een bloedtestje laten doen.
Ik denk dat ik wacht tot ik een week over tijd ben, ben ook bang dat ze me niet serieus nemen met 3 dgn over tijd
Ik heb ook al eens een bloedtest aangevraagd, nadat mn ongi jiet kwam maar wel vanalles voelde. Heb dat toe 2 dagen erna meteen aangevraagd.. Dus ik zou het zeker nu doen
Nou dames, 5 min geleden is mn menstruatie doorgebroken! De enige aankondiging die ik had was vanmiddag een beetje trekkend gevoel in mn buik, geen bruinverlies niks, gelijk rood. Op na de volgende ronde! Zo net al een thermometer gekocht, wel een oor, dat andere vind ik maar niks haha
Als je wilt tempen om je eisprong te vinden heb je niets aan een oorthermometer.Dat moet echt rectaal.
Oor meet niet precies genoeg.. beste is ook eentje met 2 decimalen achter denkomma. Elke ochtend voor t opstaan direct meten en op t zelfde tijdstip. Zo krijg je een duidelijk beeld..
Ah oke, ik vind het nogal vervelend om daar beneden te temperaturen dus probeer het eerst zo, als ik m zo niet kan vinden ga ik misschien wel over.
Hier nog steeds aan het wachten op mn positieve ovu test, afgelopen 2 cyclussen kwam die ook op dag 25 en 1x op dag 26.. zit nu op dag 24, voel vanalles dus hij komt eraan, hopelijk nu ook weer rond dezelfde dagen, dat zou positief zijn voor mijn wisselende cyclussen .. nog maar ff wachten, daarna mag ik in wacht stand
Jeetje wat een lange cyclussen heb je zeg! Lijkt me erg vervelend! Hopenlijk is het raak! Veel klusplezier haha. Ik zit nu echt midden in mn menstruatie, pfff. Ik heb ook net 75 ovutesten besteld en begonnen met temperaturen, ben benieuwd hoe mijn cyclus deze ronde word!