Jaa waardeloos vaak rond de 35 dagen cyclussen maarjaa hopen maar weer op het positieve. Wachten wachten wachten Ik hooo ook op meer geluk voor je meis !.. success xx
Helaas vanmorgen ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen ineens 0_0 eisprong met testen niet kunnen vinden deze keer maar toch ongesteld dhs hij is geweest... We gaan nog 1 maand proberen door middel van tempen ( voor ons 1e keer) als we dan deze ronde nog niet zwanger raken dan gaan we naar de huisarts. November ben ik 1 jaar gestopt met de pil en echt alles gedaan wat we konden.. dus nog 1 cyclus geduld
Ben overgestapt haha alleen mn temperatuur daalt best best wel nu, ben heel benieuwd hoe het er uit ziet aan het eind van deze ronde.
Ah bah meis! Weet je zeker dat het een menstruatie is en geen eisprongbloeding? Je test niet positief geweest? Ik duim echt enorm voor je dat je snel zwanger bent!!
Het is niet gek dat je temp daalt na de menstruatie. Dat hebben heel veel mensen. Hopelijk is het deze ronde raak!
Ja ik las al een beetje zoiets, heb nu ook al best veel kaartjes gekeken haha. Ben nu gedaald van 37.4 naar 36.2 dus ben heel benieuwd wat mijn standaard temperatuur is. Ik hoop het ook, dankjewel! Jij ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Hoihoi nee tis echt mn ongi hellaas, bloed veel .. nee geen posi test echt balen snap er ook niets van want paar keer zaten ze dik tegen de positieve aan, misschien wel een test die niet goed was ofzo dat hoor je ook we eens... Benieuwd naar jou temp momenten joh! En of het werkt^^ hoelang ben je al aan het tempen?.. Success !!
Ben nu een jaar van de pil af en serieus bezig is dit ronde 4. Jullie dus een jaar serieus bezig? Is je zo gegund!!!
Aaah nou spannend joh!!.. Ja klopt november 2014 vd pil af. Werd pas in maart voor het eerst ongesteld.. dit wordt de 4e cyclus met ovu tests pff hoop dit keer raak hoor ... aaah liefff thankss meis xxx
Mijn cyclus was eigenlijk gelijk wel heel standaard 27/28 (zie mn handtekening) alleen 2 x een lange cyclus gehad, waarschijnlijk geen eisprong gehad omdat ik in die periode veel ben afgevallen. En nu we serieus aan het klussen zijn en graag zwanger willen worden heb ik ook ineens rare cyclussen, super vreemd haha. Dus ook jouw 4e ronde met ovutesten enzo, wij ook grappig haha. Hoop dat we deze ronde ons eitje vinden hihi.
Haha ja raar is dat he! Alsof je lichaam het erom doet echt zo gemeen .. van jullie 1e kindje waren jullie snel zwanger??.. Ja hoop het ook heel erg, voor ons wordt het ons 1e kindje
Ja, onze dochter was onverwacht dus dan is dit heel tegenstrijdig. Als je iets kwijt wil of gewoon wilt kletsen kun je me ook altijd een pbtje doen he meid. Werk parttime dus reageer vaak wel heel snel. Knuffel