Hallo allemaal, Zijn de Kruidvattesten 2 voor 5 euro veranderd? Ik zie een heel licht streepje maar vraag me af of het niet gewoon het voorgedrukte streepje van de test is? Vind het ook niet echt roze.. was wel binnen de tijd. Groetjes Chantal
Is nu 30 min geleden zoiets. Zal dadelijk eens kijken hoe hij opdroogt Zit 12 dagen na eisprong. Weet niet wat ik ervan moet denken, vind de testen anders dan een paar jaar geleden.
ik zie ook een heel licht streepje, maar idd is dit een voorgedrukt streepje of niet? vorige week heb ik er nog 1 gedaan en die bleef echt helemaal wit en ook geen voorgedrukt streepje, dus er zit zeker een kansje in!
Als je het echt wilt weten zou ik een predictor halen. Als je kv een licht tuurstreepje geeft, moet die al wel een mooie roze streep geven. En die geeft sws nooit indrogers. Kv geeft laatste tijd wel indrogers maar moet zeggen dat dit er hoopvol uit ziet.
Bij mij blijven ze omo dus geen voorgedrukt streepje. Ik vind deze best duidelijk. Heb goede hoop voor je
Vindt hem heel grijzig ogen. Maar zie wat je bedoelt. Zou idd als je het zeker wilt weten een predictor early kopen. De kV is gewoon niet meer wat het geweest is.
Bij mij waren ze altijd omo. Maar mijn hcg is normaal <1 . Sommige hebben van zichzelf een hcg van 5 .. dat kan soms ook een heel licht streepje verklaren maar vond deze best zichtbaar..