Deze test is van vanochtend met de normale zwangerschapstest van de action, een stuk beter te zien als gisteren op de early! Aangezien het voor mij alweer een hele tijd geleden is dat ik bij de verloskundige ben geweest, vanaf wanneer bel ik ze op voor een afspraak?
Ik heb ze gewoon meteen gebeld haha, heb geen geduld om te wachten. Met 3w2 dagen geloof ik Gefeliciteerd!
Duidelijk, gefeliciteerd!! Zo te lezen kan je al een afspraak maken. Toen ik 2 jaar geleden belde om een afspraak te maken (was toen 4 weken) zeiden ze dat het zo pril is, dat ik een paar weken later maar weer moest terugbellen om een afspraak in te plannen!
Maar ik kan ook nog even wachten, toch? Of is het handiger om meteen te bellen? We gaan over een maand verhuizen, en ik zou liever daarna een afspraak willen maken.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Maar even een vraagje. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo. Nu heb ik de laatste dagen af en toe ineens pijn onder in mijn buik, dit voelt een beetje zoals dat je ongesteld moet worden. Is dit normaal? Het ia geen bandenpijn, die voel ik vooral als ik moet niezen.... Ik kan me het niet meer herrinneren van de vorige zwangerschappen. Heb genoeg symptomen, dus denk wel dat het goed zit. Maar ben tijdens de pijn toch wel eens bang dat ik ineens bloed kan verliezen. Sorry, ik moest het even van me afschrijven.