net uitslag gehoord van de huisarts.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nora1977, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    :(

Nee ik ben niet zwanger zei zijn assistente...
    maar ze wil toch dat ik aanstaande maandag een echo ga doen in het holy ziekenhuis in vlaardingen.
    heb geen echte goeie verhalen gehoord van hun maarja was ook op advies van hun omdat je daar dan sneller wordt geholpen..
    ik weet het niet meer hoor ik heb zo dubbele gevoelens.
    het duurt mij nu echt te lang, en die ongi mag van mij nu wel komen,

maar wat ik nou niet snap is....waarom wil ze dan dat ik een echo laat maken ik bedoel ze geven toch ook niet zomaar een verwijsbriefje voor een echo? :confused:

2. Balen meid! Is geen leuk begin van de dag zeg! bleehh.... maar sterkte! Ik ben zelf pas in mn eerste ronde, kan nog geen zinnig antwoord geven op de reden van de echo....

Groetjes jelske

3. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Jeetje Nora wat vervelend!
    Hopen dat ze zien waardoor je overtijd bent. Of eigenlijk dat ze gewoon een vruchtje zien!

Succes maandag!

4. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @Tante Pollewop

weetje wat ik nou niet snap, het is per persoon heel verschillen hoeveel hcg ze aanmaken, maar ik bedoel als je zolang overtijd bent dan moeten ze het toch wel zeker weten? of kan het ook zijn dat dan alsnog te weining hcg hebt?

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nee inderdaad Nora, daar snap ik nou ook helemaal niks van! Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik je verhaal las.

Je hebt het zeker niet gevraagd. Vertelde ze ook niet wat ze dan in dat ziekenhuis precies gaan doen?
    Anders zou ik ze toch even bellen voor meer duidelijkheid hoor. Of je kunt natuurlijk ook gewoon even naar het ziekenhuis bellen. wat de bedoeling is van maandag!
    Succes meid.
    Dikke knuffel voor jou!

X Neia

6. Niet meer actief

ik weet het niet.
    Mss willen ze voor de zekerheid je baarmoeder nachecken.
    Mss vermoeden ze iets, god verhoede het, is ergs en willen ze jou niet ongerust maken....
    Ik weet het echt niet.
    Of ze vertrouwen de zwangerschapstest niet en willen ze het nu gewoon zekers weten....! ;)

Alles kan succes meid!
    Ik duim voor je dat je zwanger bent! [-o<

Kus Swiggy

7. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @neia

ik heb dus woensdag gewoon bloedgeprikt en vanochtend gebeld gelijk om 08:01,
    en toen zei zijn assistente dat de uitslag negatief was en dat ik maandag naar het ziekenhuis moet gaan voor een echo....ik was eigenlijk nog min of meer in een shock en heb eigenlijk niet gevraagd waarom...ik zei okay ik bel de gynecoloog van het holy wel, afspraak gemaakt en ik kon gelijk maandag ochtend 6 november om 11:30 u.
    :confused:

8. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @swiggy

hmm baarmoeder checken...tja zou kunnen...dom eigenlijk heh ik ga haar even weer bellen waarom ik eigenlijk een echo moet gaan laten maken.
    maarja...een bloedtest is toch veel beter dan zo n urine test...of niet?

meiden wat weten jullie van een gekantelde baarmoeder...want dat heb ik...misschien complicaties met zwanger worden? gaat het dan m oeilijker?

9. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @Jelske1978

jah zeker echt balen ja...vooral nu...
    maarja ik weet het wel voordat ik t weekend in ga anders zou ik helemaal stressen...

10. Oleole

Oleole Niet meer actief

Hoi hoi,
    Bij mij hebben ze ook een echo gemaakt na negatieve zwangerschap testen en uitblijven menstruatie. Mijn huisarts zei dat ze zeker willen
    zijn dat er geen vruchtje zit. na echo zat er dus niks en kreeg ik primolut
    om cyclus weer op gang te helpen.
    Eigelijk was de echo wel fijn ze konden meteen een beetje rondkijken zeg
    maar en ze zagen dat alles er goed uitzag van binnen dat was
    ook wel een geruststellling!
    Succes Nicole

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej nora..

heb dit ook gehad...zelfde verhaal als nicole,over primolut..

voor de rest keken ze bij mij ook, of ik geen cystes had en of alles de 'goeie' maat had.geen vergrotingen enz.

12. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @nicoleB

owkay das ook wel fijn om te horen, maar ze zei niks over primolut of zo hoor...moet ik daar zelf naar vragen?

@wendyP

ik heb wel een gekantelde baarmoeder.....heb je daar info over...ik heb eigenlijk nog nergens gelezen iets over gekantelde baarmoeder...

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi Nora,

Ik denk dat ze gaan kijken of alles er goed uitziet met de echo.

Ik werd na het stoppen met de pil niet ongesteld en heb toen bloed laten prikken en een echo laten maken. Daaruit bleek dat ik pco heb en daardoor niet menstrueer.

Ben je al lang gestopt met de pil en was je cyclus wel regelmatig? Dan is het wel raar dat je niet ongesteld wordt.

groetjes,
    Snoopy

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Trouwens, over primolut... heeft niet echt zin om te slikken, want je menstruatie wordt dan wel een soort van opgewekt, maar je lichaam moet het uiteindelijk toch zelf doen... daar doet zo'n kuurtje niets aan.

15. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @snoopy1979

nee heel gek genoeg heb ik sinds dit jaar januari gewoon een regelmatige cyclus. dit is eingelijk voor het eerst dat het zo lang weg blijft. ik weet dat ik niet zwanger bent vanochtend uitslag gehoord, bij onze 1e zoontje was het ook zo gegaan gewoon 3 maanden de pil geslikt bleek dat ik toch 13 weken zwanger was.
    was 1 keertje vergeten! maarja goed dat is weer een ander verhaal.

bij onze 2e kindje wisten we dat we zwanger waren en uitgerekend toen ik voor het eerst een echo ging maken iets van ruim 3 maanden moest zijn athans dat dachten wij
    toch konden ze haar niet vinden in mijn buik...ik moest liters water drinken zodat mijn blaas groter zou worden en hun de foetus konden zien.
    2 weken na de 1e echo moest ik weer terug komen, en toen was konden ze haar zien...en toen was ik bijna 14 weken zwanger.

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

:confused: :confused: :confused:

Wat balen zeg! Dit had ik niet verwacht. Heel veel sterkte!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@nora...info daarover...misschien ff google?

Enne sluit me aan bij snoopy...primolut,helpt geen drol..zit nu alweer op dag 52 ofzo...

tel zelf die menstr.van primolut niet mee..dus ben ik eigenlijk al een dag of 160 onderweg..

18. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Nora ik loop ook bij holy ziekenhuis en ik vind het wel een fijn ziekenhuis, misschien hebben we elkaar wel eens gezien daar, hihi.

19. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    @tinkerbel

tja wat dacht je van mij dan....
    en jij heb jij nog nieuws?

@wendyp

hmm ik zal het maandag gelijk even allemaal navragen
    ik heb hierzo echt een waslijst liggen met vragen..
    ze zijn nog lang niet van mij af.

@jolie
    nou dit is eigenlijk wel de eerste keer dat ik naar de holy gaat....heb jij nog een lievelings gynecoloog?

20. Niet meer actief

Hoi Nora wat ene appart verhaal laat ik dat eens eerst zeggen.
    Balen zeg, ook appart als je sinds Januarie altijd een goeie cyclus hebt gehad en nu inneens niet meer vreemd hoor. Ik heb ook een gekantelde baarmoeder en zie mijn banner. Ik lees dit topic op de voet want wil graag weten wat er uit gaat komen Maandag voor je. Ik wens je heel veel succes em laat het even weten wil je? Aan ons dan.
    Ik hoop voor je dat het goed gaat komen ik denk aan je!
    jennie72

Deel Deze Pagina