Streepje of wil ik te graag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunkiss, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die loopt op.

Ik zou helemaal happy zijn. En overmorgen weer testen haha.

Gefeliciteerd!

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    #22 bozoe, 1 sep 2016
    Laatst bewerkt: 1 sep 2016
    Ik zie inderdaad dat hij duidelijker is geworden, dat is een goed teken!

Wat betreft de digitale, het kan zijn dat je nog niet voldoende HCG in je urine hebt waardoor deze "niet zwanger" aangeeft. Misschien toch die van de Kruidvat 2 voor 5,- halen en daarmee testen de komende dagen. Dan kun je daar ook goed zien of de streepjes donkerder worden.

Ik snap je teleurstelling maar ik denk dat je die digitale nog even moet laten voor wat het is. Ik zie een mooie oploop en ik duim voor een knaller van een test over een paar dagen!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Positief hoor!

4. MarTesxx

MarTesxx Lid

2 jun 2016
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    De test loopt mooi op! Ik zou over 2 dagen weer testen!

5. MS2015

MS2015 Lid

27 jan 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ik zie het streepje ook! Gefeliciteerd :)

6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Lijkt mij gewoon positief meid!! K heb gehoord en gelezen dat die digitale meer hcg nodig heeft. Die kruidvat is gevoeliger dus eerder resultaat! Probeer die 2 v 5 maar eens !! Succes ! Hoop dat ik volgende week eens zo"n test mag hebben ! Dan zou k al blij zijn!

7. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik zeg gefeliciteerd, jij bent zwanger :D:D:D

8. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik hoop heel hard dat jullie gelijk hebben!!!

9. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Oh en ik duim voor alle anderen die proberen ook heel hard natuurlijk!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hij wordt idd duidelijker.. die digi is minder gevoelig dan de 2v5 van kruidvat. Vind het zelf ook echt de fijnste testen :)

11. Kimmie12

Kimmie12 Actief lid

1 sep 2016
    170
    143
    43
    ik zie ook twee plusjes! proficiat!!
    (ik testte overigens vandaag 2 keer positief met de kruidvat 2v5, maar negatief met de CBdigitaal dus die is inderdaad minder gevoelig).

12. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd!! Hij lijkt op te lopen :D

13. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Net ff die van de Kruidvat gehaald in mijn pauze. Als ik thuis kom kan ik die dan gelijk proberen denken jullie of toch maar wachten tot morgenvroeg? 😱

14. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik zeg doen! Die is zowieso gevoeliger dan deze testen!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Kun je best doen hoor

16. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja doen! Doe je eentje na het werk en eentje morgenvroeg? :)

17. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik denk toch dat ik echt te graag wilde...ik ben nog altijd niet ongesteld (voel ook niks) maar ik heb dus nu twee keer zo'n Kruidvattest gedaan. Eentje gisteren na het werk en zojuist een en er gebeurt helemaal niks. De controlestreep verschijnt en dat was het dan. Niet eens een heel klein wazig, vaag tweede streepje.. Niks.

Ik voel me echt rot nu en voor de rest weet ik niet goed wat ik voelen moet. Ik ben nooit zo lang overtijd geweest zonder dat ik ook überhaupt maar het gevoel heb dat de menstruatie er wel aan zit te komen. Dat is toch gek? En hoe kunnen twee testen nu een beetje aangeven en de digitale en twee kruidvattesten niks? Is het wel betrouwbaar, of is het toch allemaal mijn heel
    graag willen en inbeelding geweest. Weet nu echt even niet wat ik moet.. Behalve het dan hier van me afschrijven. Ik heb ook geen streepjestest van clearblue meer in huis om die te doen zodat ik kan vergelijken of t streepje daarop nu wel nog steeds verschijnt (en duidelijker geworden is). Alleen nog twee Kruidvat en die digitale met weekindicator van clearblue. Jullie begrijpen wel dat ik intussen echt nergens anders meer aan kan denken, en dat wilde ik eigenlijk voorkomen. :(

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jeetje meid wat is dat vreselijk balen. Kan me voorstellen hoe je je voelt. Misschien heeft die clearblue gereageerd op progesteron? Schijnt dat dat soms gebeurt. En dat je ei toch later is geweest? Als je nog twijfelt. Wat ik me heel goed kan voorstellen. Zou je over een week nog eens kunnen testen. Als ze dan weer negatief zijn. Dan heb je iig en duidelijkheid. Zijn ze dan positief. Tja. Dan heb je ook duidelijkheid. Heel veel sterkte..

19. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Oef, tja als die van de kruidvat 2v5 negatief is. Dan ben ik toch echt geneigd om te zeggen dat het (nog) niet gelukt is. Misschien is door spanning of wat dan ook jouw eisprong dit keer toch ineens later geworden.

Zo ging ik plotseling van normale cyclussen van 28-30 dagen ineens naar 36-38 dagen, heel vervelend. Maar het is toch gelukt, want ik ben nu net 7 weekjes zwanger.

Probeer vooral gelaten te zijn, je hebt nog alle tijd om zwanger te raken. Dit was pas de eerste 'poging'. Hoe meer je je druk maakt hoe groter het effect ervan kan zijn op jouw cyclus. Het stofje wat bij stress hoort heeft namelijk effect op een cyclus en de kans op zwanger raken.

20. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Dank jullie voor jullie reacties. Ik probeer idd om er niet meer aan te denken, maar dat is best lastig. Weet ook dat t idd de eerste poging was en sommige vrouwen maanden, zo niet jaren geduld moeten hebben, dus in dat opzicht mag ik sowieso niet klagen. Maar toch gewoon shit. Ik hoop wel echt dat ik gauw ongesteld word dan, anders ga ik me daar weer druk over maken.

Deel Deze Pagina