Streepje of wil ik te graag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunkiss, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    He wat balen.
    Probeer even wat leuks te doen vanavond / dit weekend (samen film kijken, samen een wijntje ergens drinken..) want door de stress kan je menstruatie ook uitblijven.
    Ook al wordt je morgen ongesteld, dan kun je weer fijn beginnen aan een nieuwe ronde :)
    Kop op!

2. xJenn202x

xJenn202x Lid

2 sep 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja hoor ik zie ook een plusje :D gefeliciteerd.

3. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Oh jammer meid:(

4. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    #44 Sunkiss, 2 sep 2016
    Laatst bewerkt: 2 sep 2016
    Net uiteten geweest met familie en een leuke avond gehad waarbij ik even niet aan baby's heb gedacht (tot mijn tante vroeg of we nu eerst de bruiloft gingen plannen, of dat er misschien toch eerst een baby kwam... :p).

In ieder geval nog steeds geen ongesteldheid, geen kramp, niks. Ging net plassen en met afvegen een klein veegje (licht)bruin op het wcpapier. Zou dat dan het begin van menstruatie toch zijn? Dan kan ik het misschien wat beter voor mezelf loslaten en volgende maand gewoon opnieuw proberen. Vind het zo gek dat ik geen pijn heb (in borsten bv. zoals normaal een aantal dagen vóór en tijdens menstruatie, of hoofdpijn).

5. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Maar nog altijd niet ongesteld nu en ook geen bruin meer gehad :(

6. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Jeetje wat spannend zeg. Ik hoop echt voor je dat het raak is! Wanneer ga je weer testen?

7. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik weet eigenlijk niet of dat nog zin heeft en wanneer ik dat dan het beste kan doen? Ik heb nu van Clearblue 2x een heel vaag plusje gehad (waarbij de tweede iets duidelijker lijkt dan de eerste) en 2x kruidvat negatief en 1x clear blue digital negatief (die had ik wel als allereerste gedaan, nog vóór ik ongesteld moest worden).

Ik had 31 augustus of 1 september ongesteld moeten worden. Het is nu 3 september en ik ben nog niet ongesteld maar heb dus gisteren met afvegen heel klein beetje bruin bloed?/afscheiding? gehad. Dacht dat ik vannacht dus ongesteld zou worden (al is het maar een beginnetje) maar niks. Met afvegen nu ook niks meer.

Ik heb het gevoel dat mijn lichaam helemaal ontregeld is, heb dit echt nog nooit gehad. Iets in mij zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden (maar wanneer dan en waarom duurt het zo lang en waarom heb ik geen pijntjes zoals ik die normaal heb vlak vóór en tijdens ongesteldheid) en een ander stemmetje zegt de hele tijd: maar waarom dan 2x zo'n vaag plusje bij die clearblue test.. dat kwam er toch niet voor niets te staan? Als je de test uitpakt is het venster helemaal wit toch?

Dus eh ja ik weet het nu niet meer. Liefst was ik vannacht ongesteld geworden, dan kon ik het nu voor mezelf gewoon vergeten en weer vanaf nu beginnen met tellen wanneer dan de volgende vruchtbare periode zou (moeten) zijn. ;)

8. melaney

melaney Lid

22 mrt 2016
    24
    0
    0
    Sph
    Limburg
    Pfff lastig zeg. Het ergste is gewoon de onzekerheid inderdaad, dan liever gewoon meteen ongesteld.
    Ik zou nog even afwachten en als het niet doorzet over een paar dagen nog een keer testen.

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ja, erg lastig zeg.

Probeer iig te ontspannen en afleiding te zoeken. Door jezelf de hele dag druk te maken, maak je stress hormonen aan. En dat kan er ook voor zorgen dat je menstruatie uitblijft. Verder kan het ook zo zijn dat je cyclus is opgeschoven en dat je een par dagen later je regels krijgt.

Maar het zou ook maar zo kunnen zijn dat je wél zwanger bent. Wat we hopen natuurlijk!! Wellicht is het zo dat je gewoon echt te weinig hcg hebt om te kunnen testen.

Dit had ik ook. Ik had bijna 2 weken test na test gedaan en overal negatief of een heeeeeel licht plasje bij de CB. Ik ben toen in de ochtend naar de huisarts gegaan en daar mocht ik plassen in een potje en gingen zij mij testen. Gelijk een dikke vette streep op het staafje! Ik was toen al 6 weken zwanger.

10. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Ik zou mezelf proberen te bedwingen en nog zeker een dag of 3/4 wachten. Heb je dan echt niets van ongi-klachten dan zou ik nog eens testen. En als het negatief is en je ongesteldheid blijft uit, misschien een paar weken nadien eens bloed laten prikken?
    Ik zag echt duidelijk een streepje op je eerste 2 plus-testen.
    Ik duim voor je!

11. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Ik zou nog keer testen... Spannend zeg!!

12. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik zou ook nog eens testen!

13. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Jullie zijn allemaal lief :) fijn om hier te schrijven zeg!

Ik zal jullie op de hoogte houden. Net weer een beetje bruinverlies gehad. Maar ik heb nog altijd geen buikpijn/krampen of wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden/ben. Van mij mag het nou of gewoon doorzetten, of ik wil gewoon over een aantal dagen toch een positieve test hebben dan. Grrrr..

Trouwens, misschien weet iemand van jullie dat wel. Stel ik zou nu toch echt ongesteld (fatsoenlijk) worden. Moet ik dan bv. vanaf vandaag tellen dat dit de eerste dag is? Omdat ik dus nu dan bruinverlies gehad heb? Of moet ik echt pas weer beginnen met tellen (eerste dag laatste menstruatie) vanaf de dag dat het echt "normale" ongesteldheid is, rood bloedverlies dus? I.v.m. het uitrekenen van de komende vruchtbare periode dan zeg maar.. Ik vind het allemaal verwarrend die tellingen enzo, heb me er tot nu ook nooit echt mee bezig gehouden natuurlijk :)

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Als het echt doorzet

15. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik ben gisterenochtend (heel heftig) ongesteld geworden :( helaas..

16. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jammer :( je hebt iig wel duidelijkheid en kan weer aan een nieuwe ronde beginnen! Blijf positief en veel succes :)

17. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Aaaah meis wat balen zeg! Maar hopelijk weet je nu wanneer je alles het beste kan uitrekenen.
    Ik zou zeggen, vanaf de échte doorbraak. Zoals gisteren dus.
    Erg vervelend deze maand, maar nu is er weer een nieuwe kans/maand. Zie het maar zo :)

18. Roosje86

Roosje86 Nieuw lid

6 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

Owjeej maar weet je zeker dat je ongesteld bent? Ik had bij 6 weken zwangerschap ook ineens een bloeding. Het begon met bruinverlies en ineens zette het door naar echt rood bloedverlies (sorry voor de details, er komt nog meer). Ik was echt bang dat het mis was gegaan want ik had namelijk ook een propje (zag er vreemd uit meer als een klodder sliert... Sorryyy).

Bij de vk een inwendige echo gehad en daar zagen we een mooi kloppend hartje. Het bloedverlies noemde ze hematoom. Ik had nog bloed wat eruit moest zodat m'n baarmoeder schoon zou zijn. Het bloed kwam dus door de grote schoonmaak. Het hartje klopt nu naast mij en is al bijna 1,5 jaar oud.

19. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Zo dat is ook heftig zeg. Ik denk toch wel echt dat het gewoon ongesteldheid is, het is er nu nog steeds zeg maar. Wel al minder, maar dus al vanaf zondag. Snap alleen die vage positieve zwangerschapstesten nog steeds niet. Misschien was er wel "iets" en is het misgegaan? Dat kan ook toch?

Ik ben in ieder geval al iets minder verdrietig en ermee bezig dan afgelopen anderhalve week. Idd zoals jullie zeggen deze maand nieuwe kansen. :)

Deel Deze Pagina