Dames, Ik kwam net onder de douche vandaan en zag toen opeens een streepje op mijn huid van mn schaambeen omhoog naar mn navel. Ik meende me te herinneren dat je bij een zwangerschap ook zo'n streepje krijgt, maar ik weet de benaming niet (met de zoekfunctie kreeg ik dan ook zo'n 500 pagina's ). Maar hoe heet dit? En hoe vroeg in zwangerschap is het te zien? Is er ook een fabeltje over dat die streep iets zegt over het geslacht? Groetjes Racebabe
Is dat niet iets wat je krijgt als je al wat langer zwanger bent? Ik ben ook maar een leek, maar dat dacht ik zo...
Het kan maar het is volgens mij pigmentatie die ook door een hormoonschommeling kan ontstaan. Die hormoonschommeling kan een gevolg zijn van zwangerschap maar hoeft niet. Uiteraard hoop ik voor je dat het wel zo is, maar het kan maar net zo goed iets anders zijn.
Linea negra en via google vond ik: Bij een week of 22 schat ik zo. Ze zeggen trouwens dat wanneerhij onder je navel stopt je een jongen krijgt en boven je navel een meisje
Ik stel me er ook niets bij voor hoor, ik vertrouw alleen op een posi test hihi. Maar ik zat het me zo af te vragen toen ik het net ontdekte
Oh ja, dit is misschien wel leuk voor jou Racebabe: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... inea+negra Er was een poll.
Okey, dank je Daisy, ik zal die eens gaan lezen! Het leek mij ook wel heeeel vroeg als dat nu op een zwangerschap zou duiden
Hoi Racebabe, Dat is dus het forum dat ik een hele tijd geleden opgestart heb, omdat ik plots dezelfde ontdekking als jou deed. Ik heb die lijn nu al enkele maanden erg duidelijk, maar ben nog altijd niet zwanger (bij de korte zwangerschap voor de mk was er ook geen verschil), het heeft dus niet noodzakelijk met zwangerschap te maken. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het wel een goed teken is
bij mij is die lijn nog aanwezig, ik had het voorheen nooit, maar ik begrijp dat het niet perse met een zwangerschap te maken hoeft te hebben. Binnenkort weten we meer, wordt vervolgd
Neen, spijtig genoeg duidt het niet altijd op zwangerschap blijkbaar . Ik heb die lijn nooit voorheen opgemerkt, maar misschien dat die lichter al wel aanwezig was, tijdens het klussen begin je op vanalles te letten Hopelijk een positieve test voor jullie!
ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar di streep komt vaak pas na weken zwangerschap...Die van mij duikt "pas"nu op...
Misschien een streep van Brando die iets te hard je heeft begroet.. hihihi. meissie jou test dag is er.. sterkte..
Hihi, ik zie het ook niet als een teken hoor. Was de benaming even vergeten en vroeg me gewoon af of het mogelijk is om dit vroeg in de zwangerschap te zien. @Weethetwel; nee hij was het niet
speeters ben al met der aan het zeuren maar ze gaat echt wachten.. erg he... zou ik niet kunnen vind het best knap van der