Streepje op de test, maar niet zwanger!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bellybuttonblue, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellybuttonblue

3 okt 2009
    36
    0
    0
    Rechtenstudente, mama
    Gld, NL
    Eigenlijk geen vraag, maar meer een mededeling!

De Predictor testen zijn onbetrouwbaar. In het controlevenster (C) staat sowieso een streepje, maar in FEL licht, kun je ook een streepje waarnemen in het testvenster (T)!
    Dit komt omdat er sowieso een streepje gedrukt is in het testvenster, dat moet gaan verkleuren als er HCG hormoon in je urine zit. Maar dit streepje kun je dus óók waarnemen (als een soort van schaduw) als je niet zwanger bent! Gewoon door het vocht (urine) dat erdoorheen sijpelt.

Ff ter waarschuwing ;)

2. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    dat is wel een algemeen bekend "probleem" bij deze testen idd..
    helaas worden ze nog steeds zo goed verkocht wat ik du sniet echt snap.. zullen ongetwijfeld ook wel goede uitslagen tussen zitten maar over het algemeen is dit oud nieuws :)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik was er inderdaad al achter dat die onbetrouwbaar zijn :(. Alleen heb er zelf mee getest vrijdag en die was weer hartstikke negatief (vroege test).

Maar wat ik van verhalen van anderen hoor testen ze vaak vals positief!

4. bellybuttonblue

3 okt 2009
    36
    0
    0
    Rechtenstudente, mama
    Gld, NL
    Aha, oud nieuws dus :D

Ik heb zelf geen ervaring met deze testen maar hoorde verhalen van anderen, en dacht, eventjes melden :)

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    En het streepje wat een vals positief resultaat geeft, is niet een schaduwlijntje, maar gewoon roze !!!!
    Dat is nog het meest misselijkmakende van deze testen!

Deel Deze Pagina