Eigenlijk geen vraag, maar meer een mededeling! De Predictor testen zijn onbetrouwbaar. In het controlevenster (C) staat sowieso een streepje, maar in FEL licht, kun je ook een streepje waarnemen in het testvenster (T)! Dit komt omdat er sowieso een streepje gedrukt is in het testvenster, dat moet gaan verkleuren als er HCG hormoon in je urine zit. Maar dit streepje kun je dus óók waarnemen (als een soort van schaduw) als je niet zwanger bent! Gewoon door het vocht (urine) dat erdoorheen sijpelt. Ff ter waarschuwing
dat is wel een algemeen bekend "probleem" bij deze testen idd.. helaas worden ze nog steeds zo goed verkocht wat ik du sniet echt snap.. zullen ongetwijfeld ook wel goede uitslagen tussen zitten maar over het algemeen is dit oud nieuws
Ik was er inderdaad al achter dat die onbetrouwbaar zijn . Alleen heb er zelf mee getest vrijdag en die was weer hartstikke negatief (vroege test). Maar wat ik van verhalen van anderen hoor testen ze vaak vals positief!
Aha, oud nieuws dus Ik heb zelf geen ervaring met deze testen maar hoorde verhalen van anderen, en dacht, eventjes melden
En het streepje wat een vals positief resultaat geeft, is niet een schaduwlijntje, maar gewoon roze !!!! Dat is nog het meest misselijkmakende van deze testen!