Kunnen jullie hem zien? Weet dat ik nog heel vroeg ben. Het streepje verscheen rond 3/4 min. Hoeveel DPO ik ben daar verschillen de meningen over😉
Hmm.. op die onderste foto lijk ik een grijzig tuurstreepje te zien. Iig nog niet zodanig goed dat ie hier na uploaden al goed te zien is Hoeveel dpo denk je zelf te zitten dan?
Ik zie niks. Maar ik denk dan ook op basis van je temperatuur dat je vandaag pas 6DPO bent en das nog heel vroeg . Hopelijk over een paar dagen wel een duidelijke streep! Alles is nog mogelijk .
Ik blijf ook bij dag 16 je ei en dus nu op 6 dpo. Ik vind de streepjes niet roze maar grijs. Stel dat je toch je ei had op dag 14 dan zit je nu pas op 8 dpo en is het nog enorm vroeg voor posi testen. Tijd zal uitwijzen of ze gaan oplopen
op je laste foto zie ik de action test echt wel een streepje. zo begon het bij mij ook en ze kruipt nu hier door de woonkamer over paar dagen nog eens testen en zien of hij oploopt. laat je het ons dan weten? ik duim voor je.
Ik zie idd streepjes op de action early en een grijze op de kv2v5... haha misschien is het een drieling want 6 dpo is wel vroeg!