Mijn man en ik zijn nu iets meer dan een jaar bezig! Nu ben ik 2 dagen voor NOD en gisteren voelde ik al wat kraampjes onderin.. dus vanochtend een test gehaald en ook gedaan .. Nu zie ik iets, maar het kan ook zijn dat ik het zie omdat ik het wil zien.. dus hoor graag jullie mening dames.
Ja ik zie een streepje als je twijfels hebt even een predictor early doen die geeft zeker weten al een mooi streepje
Dat ziet er goed uit hoor voor 2 dagen voor nod zou vrijdag nog eens een test doen dan is ie donkerder
Uurtje geleden een test gedaan.. alleen die bleef zeker 10/12 minuten helemaal wit, zelfs geen controle streepje daarna kwam het controle streepje pas, die vertrouw ik dus al niet.. We hadden nog 2 DA testen in huis, nu dus nog eentje.. die doe ik straks nog even als ik weer naar de toilet moet. #frustrerend.
Spannend! Op je eerste foto zie ik vaag iets maar vind het niet heel duidelijk. Hopelijk snel meer duidelijkheid
Ja die ga ik inderdaad straks even halen.. moet die ook perse s ochtends met ochtendurine.. of mag dat ook s middags..
Ik zou gaan plassen, dan even een poosje niet drinken, en dan 3 uurtjes later plassen. Maar dat ben ik. (Truus ongeduld)
Ik ben zelfs heel ongeduldig voor de meiden hier. Eerst plaatsen ze twijfeltesten en daarna kijk ik iedere ochtend of ze al getest hebben. Maar dan wachten ze tot 1 dag na NOD ofzo. Hahaha ik besef me dan dat ik een leven moet zoeken, want kan me daarover opvreten Ben dan in staat om een test langs te brengen hahaha
Hahaha.. nou hopelijk kan ik hier vanmiddag een duidelijker test op zetten. Ik raak nu ook wel ongeduldig.. zeker na die test van eergisteren en dan nu zo’n witte test zonder controlestreep.