Hahaaa, ik erger me hier ook zo aan Maar dan denk ik ook bij mezelf, tja, misschien moet ik een hobby gaan zoeken ofzo Maar even serieus @Charlie19916, lastig te zeggen.... misschien even een predictor halen, die zijn lekker duidelijk. Heel veel succes, en hopelijk een mooi tweede streepje!
Ik zie wel een plusje staan, maar dames met meer ervaring met deze testen zeggen dus dat het een voorgedrukt lijntje kan zijn Ik zou inderdaad een predictor early halen die zijn heel duidelijk en als deze positief is zal die zeker al een streep geven Wel enorm spannend zo hoor ik duim voor je!!!
Hahaha ik mag eigenlijk van mezelf in de middag niet meer op zp zodat ik in de avond in bed lekker testjes kan kijken van iedereen Ts, spannend, ik zie wat op je clearblue, ben benieuwd als je een predictor doet
Als je wil turen, zijn plustesten niet ideaal (dus die van kruidvat en clearblue), dan gebruik je beter een roze streepjestest zoals predictor (early) en de gewone action.
Cb geeft van die voorgedrukte strepen op de plus test, dus dat zou kunnen bij je laatste test... ik zou een predictor kopen of proberen een paar dagen te wachten.
Ik testte gisteren 4 dagen voor nod positief met clear blue digital. Daar stond zwanger 1 2 weken. Met de Kruidvat test stond een licht streepje. Met een predictor zag ik bijna niks... Clear blue digital is prijzig maar geeft een duidelijke uitslag. Ik duim voor je
De CB maakt het toch wat echter inderdaad! Voorzichtig gefeliciteerd!! Nu hopen dat die mooi oploopt!