Lage rugpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dani27, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hallo,

Ik heb al 3 dagen vreselijk last van lage rugpijn uitstralend naar mijn onderbuik.

Al vanaf het opstaan smorgens.

Moet ik me hier zorgen overmaken of is het een normaal verschijnsel op deze termijn?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

lage rugpijn komt vaak voor in de zwangerschap. Vaak wordt het veroorzaakt doordat je houding aan het veranderen is in de zwangerschap (door de groeiende buik) of het kan zijn dat je last hebt van je bekken, wat uitstraalt naar je rug. Een goed advies hiervoor is langs te gaan bij een fysiotherapeut. De fysiotherapeut kan bekijken wat de oorzaak is van de klachten en zo de juiste tips en oefeningen geven. Tenslotte kunnen deze klachten ook veroorzaakt worden door een blaasontsteking, dus ik zou je zeker adviseren je urine te laten checken bij de huisarts. Succes!

Groetjes Monique

3. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Ik heb een kleine blaasontsteking maar vind de klachten wel wat hevig hiervoor.

Maak me zorgen om een miskraam.
    Ik heb donderdag de controle staan bij de vk.

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

vervelend dat je een blaasontsteking hebt. Word je daar nu voor behandeld? Als je zo bezorgd bent om een miskraam, kan je misschien nog wel eerder terecht bij de verloskundige. Ik denk dat het voor jou al een geruststelling is als je het hartje kan horen van de baby. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina