Hallo meiden, Ik heb even een vraagje. Ik gebruik sinds korte tijd ovulatie testen van matcare. Nu had ik vorige maand op dag 14 een positieve ovulatietest. Maar deze maand heb ik op cyclusdag 12 een negatieve ovulatie test en op dag, 13,14 en 15 ook een negatieve ovulatietest, alleen de test streep wordt wel steeds lichter elke dag, betekent dat nu dat ik mijn eisprong gehad heb, of kan de licht-/donkerheid van de teststreep elke dag verschillen ondanks vruchtbaarheid. Om het zomaar even te zeggen. Ik hoop dat iemand het weet, slik namelijk kruiden en die mag ik na mijn eisprong niet meer slikken. Alvast bedankt! Groetjes Jinky
ik heb vaak ook een lichtere en dan weer donkerdere. dus het kan verschillen. foto lukt niet bij te doen want dan is het te klein. maar het moet echt heeeeel donker worden als hij positief is en dat houd toch wel een paar dagen aan voordat hij super donker is.
Ik gebruik de testen van Zwanger & Kids. Daar staat heel duidelijk op dat beide streepjes even donker moeten zijn. Ik heb er nu 4 gedaan en de ene dag is de teststreep iets lichter dan de andere dag. Het kan volgens mij dus wel varieren ookal heb je je eisprong nog niet gehad. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dit de eerste ronde is waar is ovulatietesten in gebruik, dus nog niet veel ervaring hiermee heb.