Hoi ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Heb een cyclus van 26 tot 34 dagen. Nu ben ik op dag 7 begonnen gewoon om te kijken. Nu had ik dag 7 een duidelijke streep maar nog niet zo duidelijk als de controle streep. Nu heb ik vandaag op dag 9 weer getest en zie ik een heel vaag streepje. Is dit normaal dat dit zo schommelt? Zit een uurtje verschil in. Of heb ik gewoon mijn piek al gemist?..
Het beste is om een paar dagen voor de verwachte eisprong elke dag op hetzelfde tijdstip te testen,na 10 uur en niet teveel drinken van te voren.. Door elke dag te testen kan je een goede vergelijking maken...ik heb die van de action gebruikt, vijf voor 2,49 ..werkten prima,...eisprong gevonden en klopte ook met mn temperatuurlijstje.
Heb ook die van de action, maar met zo'n onregelmatige cyclus is het lastig te bepalen wanneer mijn ei is. Maar kan ik mijn piek nu gemist hebben?.
Tja dat durf ik niet te zeggen , omdat je die van gister niet hebt.. Mijne is ook erg onregelmatig, dus ging van 28 dagen uit met het testen..ik dacht kom hem vanzelf wel tegen .in totaal 10 testen gebruikt..nou was ik wel heel sjaggie dus vermoedde dat hij deze ronde wel eerder zal zijn.... Heb je trouwens draadachtig slijm gehad??
Dat heb ik nooit echt eigenlijk! Ik heb wel het idee dat ik het altijd voel als mijn eisprong is. Ik ga nu elke dag testen. Kan wel foto uploaden van de testen.
Ik had deze maand ook heel wisselende testen! Had al een test die bijna even dik was als controle streep maar dat was achteraf blijkbaar dus toch niet mijn ei. Daarna werden ze weer licht (bijna wit) Nu bijna een week later heb ik toch een knalstreep... Gewoon door testen dus!!! Succes!
Ik denk inderdaad dat je nog even dagelijks door moet gaan met testen..die van de zevende kan ook een opdroogstreepje zijn Dit was de mijne voor je beeldvorming