Hoi dames, Vanochtend op 9/10 dpo een testje gedaan (kv 2v5). Binnen een paar minuten zag ik een heel licht streepje! Mijn hart zat meteen in mijn keel! En nog steeds! Wat spannend is dit! Zien jullie ook iets? Of kan dit ook een indroger zijn?? Graag jullie mening...
Herkenbaar loesje, na uploaden worden de foto's minder duidelijk. Als het een roze streepje is die binnen 10'minuten is ontstaan is het geen indroger. Morgen gewoon weer testen! Mijn 1e positieve test was op 9 dpo en ze liepen in rap tempo op 😁 succes meid!
Ik zal proberen nog een keer te uploaden als jullie niet kunnen zien. Hoop dat het dan duidelijker is. Ja klopt echt binnen 5-6 minuten! Whoeeeee spannend!!
Ja die is al mooi hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat hij morgen wat donkerder is. En je fotos kan nog steeds niet vergroot/geopend worden.
Ok! Bedankt voor alle reacties!! Ik snap alleen niet wat ik dan verkeerd doe met uploaden. Heeft iemand nog een tip? Ik heb ze met iPhone gemaakt. Dan gemaild naar mezelf en via pc geüpload. Via iPhone rechtstreeks lukt me niet. Als ik de foto upload en ik kies: venster sluiten blijft hij hangen. Iemand nog tips??? Ik zal morgen weer testen en foto plaatsen. X
Gisteravond nog een testje gedaan. Kan niet wachten tot vanochtend! En dat toen ik veel gedronken had. Lichte urine. Maar streepje leek toch duidelijker! Vinden jullie ook??!!