streepje te zien of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door michelle1990, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL

Bijgevoegde bestanden:

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ook op deze zie ik helaas niks. Het spijt me.

3. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hmm sorry ik kan hier met de grootste fantasie niets van maken. Ik duim met je mee hoor en blijf het volgen. Maar mijn gevoel zou zeggen dat in deze periode van je cyclus iig een dikkere streep zou moeten hebben :(

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Op de eerste twee zag ik nog een heel vaag streepje maar van vandaag niks, sorry ze zullen op ten minst duidelijker moeten worden..

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Op die tweede zag ik wel wat, op deze niks...

6. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Ik zie wel iets .. spannend

7. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties.
    Wat adviseren jullie om nog een keer te testen, morgen ochtend of toch nog een paar dagen wachten hoe moeilijk dat ook is.

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zie helaas niets.

Ik zou een paar dagen wachten en za of zondag weer eens testen. Wanneer is je NOD? (niet alles gelezen)

9. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik zie wel heel vaagjes iets, maar om eerlijk te zijn noem ik het niet echt 'goede' urine als je 's nachts al twee keer naar de toilet bent geweest ;)

Maar even een opsteker, ik heb op 14dpo omowit getest! ;) sommigen testen misschien vanaf 10dpo al duidelijke strepen, maar in mijn geval was dat dus ook niet zo. Daarna heb ik pas 19dpo weer getest en toen heel duidelijk een roze streep binnen 2 a 3 min. 20dpo een CB met week indicator die netjes 2-3 weken aangaf, ik had mijn ei ook via testen gevonden én gevoeld. Alleen begon de opbouw van HCG blijkbaar iets later.

10. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee wanneer me nod is aangezien ik tijdens mijn spiraal nooit ongesteld meer ben geweest.

11. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, er is dus nog hoop voor me om zwanger te zijn. Voor mijn zoontje ben ik gestopt met de pil en pas 2 jaar later ongesteld dus het zal een wonder zijn als het nu in een keer raak is. Bij mijn zoontje had ik 2 weken het gevoel van zwanger zijn maar 3x negatief en toen 3 dagen gewacht met testen en toen wel positief.

Vandaag zal ik dan 15 dagen na dpo zitten dus ik ga duimen dat ik over een paar dagen een positieve test in me handen heb. Zolang ik niet ongesteld ben is er hoop toch?

12. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Je weet jouw nod wel, want je hebt jouw ei gevonden met ovu testen:

Je zei: "Nou heb ik 17 sep me ovulatie gehad (ovulatie test)"

Tel er 14 tot 18 dagen bij op en daartussen is jouw nod. Maar tellen vanaf dpo is net zo effectief.
    Als je jouw ei echt hebt gehad, dan is het uitblijven van jouw ongesteldheid altijd een goed teken.

Ik zou even een paar daagjes wachten en dan weer testen :) bijvoorbeeld over 3 of 4 dagen.

13. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Ik heb sinds vanmorgen telkens (licht)bruin slijm bij het afvegen. Iemand hier die dat ook had maar toch zwanger of is het een voorteken van me menstruatie?

Bedankt alvast

14. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik zie op de laatste test ook niets.

Hmm, bruin bloedverlies. Ik zou denken dat je menstruatie begint, maar meid kijk het aan. Spannende tijd.

Ik zou, mits je niet ongesteld wordt, over een dag of 5 weer testen.

15. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Heb vanmorgen weer een testje gedaan in de hoop dat hij donkerder was dan die van woensdag, maar precies hetzelfde.
    Ik heb op dit moment ook een blaasonsteking wat ik apart vindt aangezien ik die alleen maar heb als ik zwanger ben. Tijdens de zwangerschap van me zoontje heb ik er 9 gehad en daarvoor nooit.
    Ik moet nu echt me testdrang aan de kant schuiven en volgende week pas weer testen als ik nog niet ongesteld ben.
    Maar dat is zo moeilijk!!!!

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou het even laten rusten als ik jou was, ik zie op geen enkele test een tweede streep en je hebt bruin verlies, dus grote kans dat je menstruatie zal doorbreken. Ga daar voor jezelf vanuit en als je idd na je NOD nog geen ms hebt zou ik pas opnieuw gaan testen.

17. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt,
    Ik zit nu op 16 dagen na me eiersprong, kom het vaker voor dat iemand pas later positief test?
    Dat bruin verlies is ook raar want vaak is het inderdaad het begin van een menstruatie maar het is niet alleen bloed maar met veel slijm erbij, nu heb ik sinds gister geen bruin meer maar alleen veel wittige slijm, heb wel bloed door me blaasonsteking want dat zit alleen in me urine en niet in me inlegkruisje.

Ik weet dat dit een stomme vraag is maar toch wil ik vragen of jullie verschil zien: de bovenste is van woensdag en de onderste van vandaag de foto is onderster boven zie ik
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Bijgevoegde bestanden:

18. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik zie hier op beide helaas geen streep.

19. joho31

joho31 Actief lid

17 aug 2014
    129
    1
    18
    Ik zie ook op beide niks, sorry.

20. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0