Hi meiden, Sorry maar moet ff lopen miepen, ik voel me zo bleh!! Ik ben hondsberoerd pijn in mijn hoofd en zo ontzettend moe, mijn man is weer voor 3 week naar zee en onze zoon loopt me lekker te dwarsbomen!! Oeh ik kon hem vanmiddag wel achter het behang plakken, juist nu ik me zo ziek voel gaat ie me lopen uittesten, alles is nee bij hem ik kan niks goed doen en hij smijt als hij zijn zin niet krijgt, dat hij heeft vanavond een kwartier op de gang gestaan, ik had het ff zo met het mannetje gehad.. Zat gewoon te janken op de bank, als ik op sta van de bank moet ik spugen. Stofzuigen etc. moet ik gewoon in stukjes doen met een emmer bijdehand, word er echt ff niet goed van.. En tuurlijk ben blij dat ik weer een wonder mag dragen en ben stapel met mijn zoon, maar ik had ff een gigabaaldag!!! sorry dat ik ff zeur maar moest het ff kwijt.. Liefs Klas
Jeetje Klas, klinkt idd ook bleh!! Vervelend dat je je zo beroerd voelt en dan nog een kleintje die door t huis loopt in de nee fase. Heeft ook niets te maken dat je niet stapel bent op je kind of niet blij met t wondertje in je buik, kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt en je dag niet had (zullen vast meer van zulke dagen volgen tijdens je zwangerschap helaas) Hoever ben je al in je zwangerschap??? Ik wens je iig heel veel sterkte en beterschap meid en zorg goed voor jezelf! Balen dat je vent 3 weken weg is....Ik vind niet dat je zeurt hoor We moeten allemaal wel klagen en t eruit gooien. Nogmaals: Beterschap meid ! -x-
hihihi, tis te merken dat t laat is op t moment...Ik zie nu pas dat je gewoon een banner hebt met hoever je bent in je zwangerschap Er staat als tijd 2 uur in de nacht bij mijn bericht , maar t is echter al 4:16 in de nacht (2 uur verder dus) Nog in de beginfase dus snap heeeel goed hoe je je voelt, ik voelde mij ook zwaar beroerd eerste 13 weken..Hopelijk voel jij je snel beter meis en geniet van je zwangerschap, gefeliciteerd!
He Snoopy82, Zo werd alweer wat anders wakker vanmorgen gelukkig.. Man wat had ik een baaldag gister haha.. Dus jij voelde je ook zo zwaar beroerd de eerste 13 week, naja ik hoop dat het met mij dan ook wat opklaart.. Dank je wel voor je lieve reactie meid.. Liefs Klas
Geen dank hoor ! Ja ik was de eerste 13 weken erg moe, misselijk, prikkelbaar en had vaak mijn dag nie. Al was t iets kleins barstte ik in tranen uit...Hormonen he Heb je vandaag al een wat betere dag??? Hoop idd dat je je snel weer goed voelt meid Fijne dag!
Ja voel me vandaag weer wat beter gelukkig, en jah inderdaad die hormonen hahaha ik wist niet dat ik zo'n heks kon zijn hahaha.. Dit is echt een totaal ander zwangerschap als mijn zoontje, toen had ik geen kwaaltjes, gewoon helemaal niks zat ik gewoon op een roze wolk maar nu GRRRR hahahaha.. Niet best Liefs
Gewoon lekker klagen meid, maakt helemaal niks uit...!!! Kan me voorstellen dat je er even van baalt als alles zo tegen zit... heeft niks te maken met of je nu wel of niet blij bent met je zwangerschap succes en hoop dat het snel weer beter gaat!!! Groetjes Nelleke
Hahaha, bij je zoontje op een roze wolk??? Blauw dan toch? Nee , ben gewoon aan t dollen met je Achja, je bent geen heks, maar die hormonen doen veel met je!! Ik was ook onhandelbaar af en toe en echt een bitch hahaha En ja , heb zo vaak gelezen dat elke zwangerschap weer anders is..komt wel goed meid Ik had in t 1ste semester last van en nu laaste loodjes ook weer misselijk, pijn, moe, chaggie hihi
@Kanellie, ja gaat vandaag alweer wat beter, heb wat meer energie als gister.. En ja af en toe is ff klagen wel lekker hihihi.. @Snoopy82, ja sorry blauwe wolk hahaha.... Dus jij kon ook lekker katten, nou ik ook haha.. jah joh nu de laatste loodjes, zal voor je duimen meid.. Hopelijk laat de kleine niet te lang op zich wachten..
ik heb ook het zelfde ben ook nog bij de begin van het zwangerschap en voel me ook ziek en dan nog mijn peutertje erbij die niet luisterd!! word er gek van!8)
Ik kon katten, zeuren, piepen, aan 1 stuk door praten (meer zeiken) en ga zo maar door whahaha...Gelukkig duurde dit nie lang want me vriend vond dit niet erg gezellie IK heb echt geen idee hoelang de kleine op zich zal laten wachten, hopelijk idd niet te lang!!! IIG niet over mijn uitgerekende datum heen, dat houden we echt niet vol hahaha Thanks voor t duimen!
Hahah komt me bekend voor, dat kan ik ook erg goed vooral zeiken en in huilen uitbarsten om niets eigenlijk erg he!! Maar wat jullie kleine betrefd, komt vast wel goed... Ik was met Bo maar 2 dagen overtijd, kijk dat is netjes vind je niet.. Het is afwachten meer kun je niet doen meid.. Liefs
In huilen uitbarsten om niets ben ik de beste in !!! Zoals laatst zag ik laarzen in de stad en was op slag verliefd, maar tijdens zwangerschap erg onzeker dus apart laten zetten zodat me vriend mee kon oordelen voordat ik het kocht..Die avond kon mijn vriend niet mee en stelde voor volgende dag te gaan kijken. Die vrouw zou t tot 7 uur in de avond vast houden voor me dus volgende dag is het er niet meer dacht ik!! En ja hoor, gillen, boos doen, zeiken, en heeeel veel huilen. Net een klein kind hihihi Uiteindelijk na uren dacht ik: gaat helemaal nergens over dit. Heb me laarzen nu toch thuis En zo zijn er wel meer dingen waar ik zomaar om jank, zelfs om kleine dingen op tv hahahaha 2 dgn overtijd is ergggg netjes meid!! Wij kunnen echt niet wachten, zoooo ongeduldig!!! Hopen echt dat ie of ietsje eerder, of op tijd of idd 2 dgn later komt. Maar week later worden we echt gek beide hihihi We wachten het gewoon af, natuur weet wel wat ie moet doen en de kleine komt wanneer die wil komen Nou zei mijn vriend gister: als de kraamzorg komt zodra jullie thuis zijn ga ik denk ik de eerste 3 dgn wel werken en dan vrij nemen 3 weken lang. Hij wil dan op de laatste 2 dgn dat de kraamzorg er is dingne van haar zien en leren en dan lkkr alleen zijn met mij en de kleine ( heeft t nie zo op vreemden in huis om hem heen, word ie ongemakkelijk van) en wil gwn genieten van zijn kleine zonder anderen die hem op zijn vingers kijken. Ik vond dit niet slim en liever dat ie vanaf dag 1 aanwezig is, en hij gaf wel toe hoor dat als ik dat wil dat ie t wel doet, maar wat vind jij van zijn voorstel??? Ik vind t gek 1ste 3 dgn gewoon gaan werken, wat vind/zeg jij hierover?? Wil gewoon ff je mening hihi, of mening van anderen is ook welkom hoor!
Op zich heeft je vriend wel gelijk meid dan heb je nog langer hulp das echt wel lekker hoor, mijn man is een week thuis geweest na de bevalling en toen ging hij weer varen, en mijn kraamhulp ging weg, en ik dacht echt dat ik in het diepe werd gegooid, voelde me zo eenzaam en onwennig, daar zat ik alleen met een baby van een week oud en dacht echt wat NU!! Kijk hij moet wel bij de bevalling zijn, dat moet gewoon maar echt meid dat hij na de kraamhulp lekker 3 weken bij je blijft is wel een super idee, althans dat vind ik... Denk er maar is over na, want echt als die kleine er is er komt zoveel over je heen.. Liefs
Heey, thanks voor je reactie! Je hebt wel gelijk, hoor en lees vaak dat de meiden in t diepe gegooid voelen als de kramhulp weg gaat en manlief/vriend gaat daarna ook an t werk...dan sta je er echt alleen voor ineens! En dat bedoelde mijn vriend waars, als kraamhulp weg is dan is hij er gewoon lekker en dat vind ie prettiger dan iemand die hem steeds op de vingers kijkt en verteld wat te doen (wat vast gebeurd en hij de type nie is die daarvan houd) en dan ben ik niet meteen alleen met de kleine. En 1ste 3 dgn blijven werken is eigenlijk idd geen probleem want heb toch kraamzorg en mijn vriend heeft redelijke werktijden dus zo lang is hij niet van huis en binnen 5 min is hij thuis van werk. Ik denk dat t wel slim bedacht is van hem hihi, dankje voor je mening en je tip , mijn vriend wil gewoon genieten van zijn gezin zonder een persoon erbij en das ideaal als hij laatste 2 dgn van kraamhulp wel thuis is om wat dingen te leren van haar en daarna gewoon lekker met zijn kleine en mij is Pfff, waar blijft die kleine nou???!!! Kunnen echt niet meer wachten!! Erg he