Spannend Kersje7. Ik denk ook wel vaag een lijntje te zien! Ga je morgen weer testen? Ik ben heel benieuwd. Zou leuk zijn om je na een aantal nod-lijstjes terug te zien in een zwangerschapslijstje.
Bedankt meiden!! Ik hoop t ook heel erg natuurlijk, maar probeer nog even nergens vanuit te gaan. Eerst n goede duidelijke streep!
Sorry meiden had m bijlagen verwijderd omdat t vol zat. Ik heb nog niet weer getest, wil er even een aantal dagen tussen laten. Morgen of overmorgen nod dus als de ongi wegblijft test ik nog eens
Nee nog geen duidelijkheid. Vandaag was nod maar geen ongi te bekennen tot nu toe. Wacht morgen af en als ik dan ook niet ongi ben (wat ik wel verwacht, maar dat is ook gewoon zelfbescherming) test ik dinsdag nog eens.
Ik had vrijdag eenmalig wat lichtroze verlies, dus had me helemaal ingesteld op ongi worden. Ik heb nl altijd bruin en roze verlies voor ongi. Echter daar is t bij gebleven, ook nu nog steeds geen ongi. Ik probeer geen hoop te krijgen maar als t vandaag ook wegblijft ga ik wel enorm twijfelen. Mega spannend dus!