Hallo dames Ik heb clearblue digital gekocht maar waneer kun je nu het beste testen of maakt dat niet uit? s'Ochtends s'middags of s'avonds? Wat ik wel heb gelezen van de gebruiksaanwijzing is dat je minimaal 4 u moet wachten met plassen. Ik vind dat trouwens wel erg lang!
Het gaat erom dat je urine geconcentreerd genoeg is als je een paar uur niets drinkt en niet plast, dan is dat vaak ook goed. Maar als je idd nog voor je nod zit, kun je beter ochtendurine gebruiken omdat die t meest geconcentreerd is.
Bij ovulatietesten mag je normaal nooit ochtendurine pakken, behalve bij de digital, daar mag het wel. Ik deed dat ook altijd en prima uitslagen gekregen.
Ik deed mijn ovutesten altijd rond het avond eten, er stond op de verpakking niet met ochtend urine. Omdat in je ochtendurine ook je LH hormoon geconcentreerd is en je bijna niet kan aflezen wanneer je LH gaat pieken....
ik deed het met de ochtend omdat ik het nogal lastig vind minimaal 4 uur te wachten vandaar dus het is dan misschien niet goed te lezen? Ga het dan toch rond de avond proberen bedankt!
Ow wacht ff, ik heb het niet helemaal goed gelezen... het is een digitale ovu test, die geeft gewoon een als het goed is. Ik heb dipsticks gebruikt, daarbij moet je kijken of de testen 'donkerder' worden in verloop van tijd.... Excuus, misschien kunnen deze wel met ochtend urine? Staat dat niet op je verpakking?
Digitale ovu test mag in de ochtend. Dat is de enige reden waarom ik het gebruik. En hij is gewoon negatief als je lh piek er nog niet is dus ik vind ze wel betrouwbaar
Blijf de cb gewoon s'ochtends doen en de goedkopere stickjes die ik heb s'avonds. Dan is het hoop ik niet te missen!