Lieve meiden , lees hier vaak zelf mee en heb vele tuur testen voorbij zien komen . En nu .... heb ik er zelf een . De reden waarom ik heb getest heb is dat ik sinds eergister licht misselijk was en draaierig . Gister eten gehaald waarna ik kots misselijk werd van de geur in de auto . Zaterdag is mijn geplande menstruatie . Mijn cyclus is altijd 28 dagen en gebruik geen anticonceptie .
Na het oploaden wordt de kwaliteit wel heel slecht inderdaad . Heb wel 100x gekeken of hij echt roze was . Ik ben bang dat m'n ei deze cyclus eerder was
Ik zag na 4 min een heel licht streepje . Toen hem even opzij gelegen en dit was het resultaat binnen 10min . Ik gebruik geen anticonceptie omdat ik daar zo ziek van wordt . Dus hou m'n lichaam heel goed in de gaten ( temp en slijm ) en hebben het niet gezellig in de vruchtbare tijd . Een kindje is hier welkom maar ben wel in shock en het zal een grote verandering in ons leven zijn .
Ja klopt zaterdag is m'n nod dag pas . En voor mijn gevoel was mij. Eisprong ook echt vorig weekend , vrijdag, zaterdag . Maar als ik de test zo zie en hoe roze hij is denk ik dat ik het mis heb gehad en dat m'n ei eerder geweest is . .zal het het weer zijn geweest