Hooi dames. Zouden jullie met me mee willen kijken. Mijn fertiliteitsarts verwachte dat ik snel me eisprong zou hebben dus ben gelijk begonnen met ovu testen.. wat denken jullie bij cd 12 ? Alvast heel erg bedankt
Hij is wel heeel schuin getrokken, kan de streepjes bijna niet zien mss foto maken van bovenaanzicht?! valt makkelijker te beoordelen denk ik
Is deze beter ? Het is geen knaller van daar dat ik het niet weet. Maar ja ze verwachte me eissprong en die ene is wel duidelijker als alle anderen.
Hij is iig wel duidelijker dan de andere. De enige dag dat ik idd wat zie is CD12 of maar of dit echt een knaller is betwijfel ik. je zit nu op CD 13 vermoed ik? Klussen kan geen kwaad maar zou iig ook nog even doortesten, mss is die van d12 idd wel je piek.
Ik moet morgen weer naar de fertiliteitsarts zal wel een echo krijgen heb namelijk clomid pilletjes voor me ei dat die goed groeit. Dus zal morgen wel zien of die er nog zit of dat die indd gesprongen is. Van daar dat ik het ook vroeg omdat ik meende dat je echt super duidelijke strepen krijgt normaal. Maar ik heb wel gemerkt dat alles in mijn lijf niet normaal werkt
Ik zie negatieve testen...... streepje moet echt even donker of donkerder zijn..... kan morgen alweer anders zijn hoor. Even doortesten.
Ze zijn allemaal nog negatief even doortesten. Bij mij groeit ei ook wat langer door met clomid. Op cd 14 had ik ei van 19.5 mm en pas op cd 19 de eisprong.....