Hallo tuurmeiden Vanochtend een testje gedaan kv 2v5 en binnen een minuut een heeeeeeeeel licht streepje. Eerst leek het wel een schaduw, maar als ik goed kijk is hij toch roze Ik zie hem zelf bijna niet op de foto, maar misschien zien jullie hem?? Met dit testje geloof ik natuurlijk niet dat ik zwanger ben, ga er morgen nog 1 doen, hopen dat hij dan duidelijker is
Ik zie hem wel hoor! Ik heb net zo'n testje, ik heb hem alleen even door photoshop heen gehaald om hem wat duidelijker te laten worden! Ik zeg gefeliciteerd! Mijn test van vanmorgen: Bekijk bijlage 95736
@loezzz ik zie denk ik heeeeel licht wat, maar niet heel veel. spannend! hoop dat je een duidelijke test krijgt @ilona die van jou is duidelijker.
Vooralsnog vind ik hem negatief, ondanks de vage lijn. Hopen dat hij morgen duidelijker wordt!!! Spannend hoor!
Ik heb ook ooit zo'n test in mijn handen gehad, waarvan ik niet wist is het nou een ja of een nee. Als ik hem op een bepaalde manier draaide en in het licht hield zag ik toch echt een lijntje, maar wel heel vaag. Vervolgens heb ik 3 dagen later weer getest en die knalde eruit. Als je nu dus een streepje hebt (binnen de tijd) hoe vaag ook, ben je zwanger, maar heb je waarschijnlijk nog niet genoeg HCG in je lichaam. Ik zou als ik jou was gewoon over een paar daagjes weer testen!!
Nou.. ik kon me niet meer beheersen en heb er aan het eind van de middag nog 1 gedaan en... een iets duidelijker streep Geloof het nu toch wel een beetje... morgenochtend doe ik er nog 1
Ik zie ook wel iets! Zou wel mooi zijn zeg, direct de eerste ronde!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
ja echt super spannend! Bij de eerste heeft het ruim 1.5 jaar geduurd voordat we zwanger waren dus we dachten.. we stoppen nu al vast dan is er nog niet zoveel druk. Maar direct de eerste ronde raak.. dat hadden we echt noooooit verwacht! Ik hoop morgen overtuigd te zijn
wij hebben van ons Engeltje 13 maand moeten proberen en nu is het gelukt in ronde 3 . zo zie je eigenlijk hoe et kan gaan. zal ier duimen voor je .
Nou, de kruitvattestjes waren op. Maar mn vriendinnetje had er nog 1 liggen van sensitest dus ik heb die gedaan. En weer een heeel licht streepje. Maar niet dikker als die van kruitvat Had eigenlijk gehoopt op een echt streepje, maar ja hij stond er wel binnen de tijd dus hij telt wel denk ik. Of zijn die sensitesten minder gevoelig?? Iemand ervaring?? Dit is hem... en ja.. je moet echt heeeel goed kijken. In het echt zie ik hem wel beter als op de foto.
Ik moet m'n laptop kantelen en dan zie ik wel een streepje! Gefeliciteerd hoor! Oh ja, voor m'n dochter zijn we 2,5 jaar bezig geweest en daarna was ik ineens weer binnen 7 maand zwanger (zonder echt te proberen eigenlijk). Dit is helaas een mk geworden, maar het kan dus echt wel!
ik zie wel licht iets hoor, weet alleen dat kv gevoelig is. weet zo niet hoe het zit met de sensitesten. spannend meid! hoop dat je testen snel heel duidelijk worden