he meiden, Ik moet me hart even luchten. . 3-4 dagen na me eisprong een steek gehad bij me eierstok. . 4-5 dagen na me eisprong in de nacht telkens steekjes als ik me omdraaide zelfs zo erg dat ik er wakker van werd. volgende nacht weer maar dan wel minder . ben echt moe Toen paar dagen niet ergens last van gehad alleen moe. . nu misselijk na het eten . hele lage rugpijn. . duidelijke aders ineens op me borsten. . Donkere tepels lijkt wel maar twijfel wel wat. . en sinds gisteren ongi gevoel, nooit een week van te voren gevoelt. ( over een week moet ik ongi worden) . Pijnlijke borsten. . Opgezette buik-moeilijke stoelgang. . Sommige dingen stinken nu echt. . En moet nu telkens meer plassen. Ik zou me er deze maand niet mee bezig houden maar ik heb nog nooit die pijn gehad dat ik er in de nacht wakker van word. Ik weet niet of dit allemaal bij een beginnende zwangerschap hoort maar ik moet gewoon ff me hart luchten ff van me afschrijven meschien kan ik het dan ff los laten hihihihi, is zo moeilijk. .
@FBdB dankje wel. ja het is slopend daarom schreef ik het hier even neer voel ik me wat beter. gefeliciteerd met je zwangerschap hoop dat je een fijne zwangerschap hebt.
@ Caruli dankje wel wat zijn jullie lief ik hoop het ook dat ik dit keer posetief nieuws krijg. ik laat het jullie weten.