Gefeliciteerd meid, vandaag zelf ook getest met een licht positieve test, dus hoop dat ik dit weekend een knaltest heb
Ik heb er wel respect voor dat je meiden nog kunt feliciteren zeg! Zeker als ze zo veel testen doen (lees: mij) omdat ze het nog niet kunnen geloven. Je hebt nog al wat meegemaakt zie ik in je onderschrift. Poeh! Ik zou echt chagrijnig worden van alle 'positieve testen' van anderen, dus echt alle credits voor jou Cybell
@Sniffie: Daar leer je wel mee om gaan Ik kan erg blij zijn voor anderen die het leed qua MMM bespaard blijft! Dat gun ik niemand dus vandaar dat ik ook daarwerkelijk oprecht blij ben voor anderen Tuurlijk blijft er wel een klein stukje jalours gevoel over en boosheid/verdriet waarom het hier niet lukt en of mis gaat, maar goed dat zijn dingen die je niet in de hand hebt. We doen ons uiterste best en meer kunnen we niet doen, zo kijk ik er naar. Trouwens... toen ik vorig jaar zwanger was (MA met 11.4wk)... beide keren heb ik meerdere malen getest dus dat vaak testen en het niet kunnen geloven begrijp ik volledig.
Ik zeg gefeliciteerd, lijkt precies op mijn streepje op 10dpo Ik heb paar dagen later CB indicator gedaan en positief
@Cybell: ik vind het toch erg knap en sterk van je hoor! En hoop heel erg dat jullie wens in vervulling gaat. @de rest: dank jullie wel Voel me al best zwanger, haha.