Ja de streepjes op de action zie ik nog steeds zo duidelijk staan. Maa dan zou de action nu opeens gevoeliger zijn dan een kruidvat? Ik weet het niet hoor... Zondag moet ik een beter streepje hebben...
Ik zie wel wat staan idd! Hopelijk ook binnen een minuut of 10.... Spannend kan hiermee alle kanten op
sorry, ik zie niet veel. en de kv's staan tegenwoordig zo bekend om hun valse streepjes. even afwachten of je testen gaan oplopen. is de kans op een zwangerschap groot aangezien je man geen kindjes meer wil?
Heb je mijn geschiedenis zitten doorlezen of heb je een nieuw account aangemaakt? Of waarom vraag je dit? Beetje apart dat je ook zo'n opmerking plaatst in een ander topic...
ik lees al heel lang mee, maar nooit een account aangemaakt om te reageren. maar goed zal maar niet beginnen over hoe vaak jij je account hebt veranderd . ik vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid en krijg gelijk zo'n veroordeling terug..
Vond je mij zo interessant? Hoe weet je anders hoe vaak ik mijn account verander... Beetje vreemd dit..
meid, denk je dat het niet opvalt als iemand met hetzelfde onderschrift maar met een andere naam reageert in het grote testen topic?