Hoi allemaal, Ik ben vandaag 2 of 3 dagen overtijd. De actiontesten doen vaag en lopen niet echt op lijkt het wel... Kan je zo traag hcg aanmaken? Ik heb zojuist voor de zekerheid een kv 2v5 gehaald en daarmee test ik een duidelijker lijn. Maar hoe gevoelig zijn die tegenover die van de action? En kan ik dmv de kv test ervan uitgaan dat dit nog goed gaat? Ik maak mij echt zorgen en kan wel janken
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld lieverd, ze lopen toch mooi op? De ene heeft sneller een knaller dan de ander. En wie weet be je iets mindee ver dan je denkt. Ik zie niks waar ik me zorgen om zou maken!
Die testen zijn echt de hel gewoon. Er zou geen verschil in moeten zitten, gewoon wel of gen streep, en geen oploop of afloop ofzo. Echt zenuwslopend, en totaal onzinnig want laten we eerlijk zijn, ook met een knaller kan t mis gaan en met een lichte test kan t goed gaan. Ik heb meegemaakt dat mijn testen inderdaad afliepen en ik vond dat afschuwelijk , ik had het liever niet gezien maar liever gewoon geconstateerd door t bloedverlies dat t mis was. Ik heb er dagen mee in m'n maag gezeten en dat wens ik niemand toe. Lieve TO, je streepjes zijn prachtig! Doe jezelf alleen een plezier en stop met testen . Je bent zwanger ❤❤❤
Ik vind die van de kv echt duidelijk, maar daar test ik voor het eerst mee. Die van action doen zo vaag met oplopen en drogen zo traag op. En lijken ook amper op te lopen sinds eergisteren. Ik krijg er de bibbers van. Nare testen zijn het...
Ik vind het er netjes uit zien hoor! En als je door wil blijven testen kan je beter nog een paar kv testen doen, vind ik persoonlijk fijnere testen!
De testen zijn sinds je begon te testen wel opgelopen, maar de oploop tussen 16 en 18dpo vind ik op de foto wel wat moeilijker te zien. Ik snap wel dat je je zorgen maakt hoor, met een knaltest is het allemaal zoveel duidelijker en je ziet er hier zoveel voorbij komen op het forum. Maar de ene maakt sneller hcg aan dan de ander, hoeft niet meteen te betekenen dat het niet goed gaat. Heb je wel telkens met 1e ochtendurine getest? Hopelijk heb je gewoon snel een mooie knaller, kan je ook gaan genieten. Knuffel!
Ben je 100% zeker van je eisprong? Ze lopen zeker wel op hoor maar denk eigenlijk dat je iets minder ver als 18 dpo bent
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Nu de kv test goed opgedroogd is en mooi donker is, ben ik toch wat gerustgesteld. Vind de actiontesten echt afschuwelijk! Ik heb ovutesten gebruikt en mijn temp bijgehouden. Ben dus zeker van mijn ovulatie. Ben blij dat ik vandaag een afspraak met mijn psycholoog had. Volgens haar moet ik stoppen met testen, want een streep is een streep. Van het testen zou ik volgens haar meer stress ervaren en nog angstiger worden dan ik al ben... Ook heeft ze aangegeven dat ik via de ha om een verwijzing moet vragen voor de pop poli voor extra begeleiding tijdens de zwangerschap. Misschien dat als ik eventueel een vroege echo kan krijgen, ik een beetje minder gespannen zal zijn. Dinsdag krijg ik te horen of de ha akkoord is gegaan met doorverwijzing. @Rainbow88 ik zit op 2 dagen na nod. Ik hoop dat alles gewoon goed gaat, want heb de psycholoog beloofd te proberen van de testen af te blijven
Bij mij liepen de actiontesten ook niet op maar de kv testen wel... misschien knallen de action testen misschien minder snel? Sterkte meid, ik weet helaas hoe die onzekerheid voelt.
Nou dat ziet er toch mooi uit. Ik zou idd ook stoppen met testen ja. Ze zijn duidelijk en je bent gewoon zwanger. Gefeliciteerd
Heel herkenbaar hoor. Mijn action testen lopen ook wel op, maar niet zo hard als ik zou willen. Wat kun je jezelf gek maken hè? Maar je kruidvat test ziet er goed uit. Hou je daar lekker aan vast. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je er binnenkort echt van kunt gaan genieten.
Ziet er goed uit, hoor. Mijn testen wilden helemaal niet zichtbaar oplopen, werd er helemaal gek van. Action ging bij mij dan weer iets beter dan kv, maar ook niet van harte. Maar er is toch echt inmiddels een baby geboren. Stoppen met testen en gewoon aanmelden bij de verloskundige gaf mij veel rust.
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Ze zijn prachtig. Maar ja, je zorgen maken hoort bij het moederschap. Jij begint daar gewoon al vroeg mee
Dank jullie wel meiden. Ik ben al wat rustiger sinds ik de psycholoog heb gesproken fijn ook de bevestiging van anderen wat de actiontesten betreft. Stelt me toch ook iets meer gerust! @Secretangel jij ook van harte gefeliciteerd! Ik zie ik dat we evenver zijn
Hoe heb je je eisprong vastgesteld? Ik zie een oploop in je testen naar het zou me niks verbazen als je minder ver bent dan je denkt. 1 ding is zeker je bent iig zwanger. Gefeliciteerd!
Met ovutesten en tempen, dus daar ben ik zeker van. Dankje! De kv test van gisteren is inmiddels in een knaltest opgedroogd. Geeft me toch een fijner gevoel dan de actiontesten. Ik ga daar gewoon van uit
Ik heb zojuist bruinverlies gespot en de onzekerheid slaat weer toe zit helaas niks anders op dan wachten pfff om gek van te worden