eerder testen met apotheekeigenmerk test kan dat??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onze wens, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,

ik heb al een week steken in mijn zij (en een soort samentrekkend gevoel) ben vaak moe. erg opruimerig en snel geïrriteerd. ook mijn borsten zijn geregeld best gevoelig. sommige dingen smaken absoluut niet.

mijn nod is pas woensdag maar zou zo graag nu al testen, maar zou het zonde vinden als het eigenlijk nog niet kan met de test van apotheek eigenmerk. en dat ik dan dus voor niets gebruik en woensdag alsnog een andere moet halen om dan als nog hopelik wel positief te testen.

weet iemand of ik vandaag al kan testen???

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Tsja er zijn meiden die voor hun nod al positief testen. Maar ik zou het niet doen je zit pas 9dpo, misschien ff wachten wat je temperatuur morgen zegt? Als je geen test wilt verbruiken zou ik toch wachten tot je mininaal 12 dpo zit en je temperatuur nog hoog is.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb 3 dagen voor NOD positief getest. Begon het zat te worden dat ik het gevoel had om ongi te worden, maar het niet werd. Normaal als ik die buikpijn heb, ben ik binnen een halve dag ongi. Er zat al extra maandverband in de tas, maar dat is niet meer nodig.

De kruidvat 2 van €5,- schijnt het beste te zijn.

Er zijn meerdere meiden die 3 dagen voor NOD zwanger testen, maar ook meiden zat die pas na NOD positief testen.

Je moet doen wat je zelf het fijnste vind. Het kan best zijn dat hij negatief aangeeft, maar een paar dagen later positief.
    Succes met je beslissing!!

4. Trees

Trees Niet meer actief

Heb meerdere keren positief gestest voor mijn nod met de apothekerstest. Beiden keren 3 á 4 dagen te vroeg met middagurine. Ik neem aan wat je weet wat de risico's van te vroeg testen kan zijn, maar ik vind dat die keus persoonlijk is. Ik denk maar zo; liever na een positieve test alsnog ongesteld worden, dan weken later weer een miskraam moeten krijgen. Als je het ook nuchter kan bekijken, moet je gewoon testen.

5. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meid!ik heb posi getest 9dpo,wist goed wanneer men ei was,door iui zwanger geworden,10dpo al duidelijk positief getest!!ik wil je het mss niet aanraden,en weet dat et zo vroeg nog kan misgaan,maar het kan evengoed goed gaan ook! :)
    dus,als je echt nie meer kan wachten,test je,is ie negatief dan zou ik wachten tot je nod!
    succes!

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb met kv test 2 voor 5 euro ookal voor me nod positief getest het ligt er net aan hoe snel maak je hcg aan je kan het altijd proberen en anders na een paar dagen nog is testen sucees

7. Ik heb geprobeert te wachten met testen tot morgen maar was gisteren de heledag zo misselijk dat ik dacht laat ik het nu toch maar doen.

helaas gaf de test (geen een van de apotheek trouwens want die deed het niet dus nu getest met clearblue) gisteren nog aan dat ik niet zwanger ben. maar ja morgen kan ik pas echt testen dus nog een dagje geduld hebben maar.

vanmorgen is mijn temp. flink gestegen en ben ik weer/nog steeds heel misselijk.

helpen jullie duimen???

ik hou jullie op de hoogte

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Hier wordt druk geduimd voor je!!!!

Deel Deze Pagina