Hallo dames, Ik weet het niet meer, ik heb of vele topics gelezen dat KV 2v 5 geen indroogstrepen hebben, nu heb ik zelf al eens regelmatig getetst met die van de KV en vond die tot nu toe ook de beste, want ik heb daar nooit een indroogsteep kunnen herkennen, wel in die van de PD, CB+, KV+ en alle andere merken Nu heb ik gister middag een test gedaan van die van de KV en na een paar uur stond er ineens een 2e brede streep, maar dan wit of iets, ik zag hem steeds duidelijk worden, ook mijn man zag het. ik had misschien een paar druppeltjes meer gedaan maar echt niet mega veel ofzo, vanmorgen toen ik wakker werd gelijk weer gaan kijken natuurlijk de test is opgedroogd en ik zie nog steeds 2 strepen een roze en een witte, of het lijkt wit omdat er wat donkere urine omheen zit??? Nu heb ik gister getest omdat ik dacht dat mijn nod eerder zou zijn, dacht een eisprong gemerkt te hebben vanwege een slijmpropje met wat bloed erdoor, dat was de 29e jan, als mijn cyclus toch 27 dagen zou zijn 14 feb, heb ik dan misschien te vroeg getest waardoor het hcg er wel is maar niet een duidelijk streep word, wat zouden jullie denken??? Ik heb dit moment enorm slijmverlies, meer dan anders tijdens de ongi periode, meestal is het echt dik slijm, heb een zeurderige onderrug, heb last van obstipatie etc.. willen jullie aub kijken in mijn fotoalbum
Sorry, ik kan er geen streepje op ontdekken. Misschien overmorgen weer een test wagen? Wellicht ben je inderdaad nog te vroeg?
Je testen zijn ook wel erg geel, zo erg heb ik dat niet bij deze testen (of andere). Heb je wel maar 4 druppels gebruikt? Ik zie op de 2e foto de streep die je bedoelt, maar hij is kleurloos als ik het goed zie. Bovendien zie ik hem op de andere foto's niet. Een kleurloze streep zie ik ook op mijn testen en is volgens mij geen positieve streep. Ik hoop voor je dat het toch wel zwanger betekent. Dus morgen gewoon nog een test doen
misschien per ongeluk wat te veel gedruppeld, meer dan 4 druppels.. want hij is ook wel erg geel uitgeslagen, heb mn testen nog van een maand terug hier liggen en die is echt niet zo geel. Hoop dat je over een paar dagen wel posi test eid, ga voor je duimen!
ik zie wat je bedoeld....maar de streep is dus niet roze? En gewoon 4 druppels erop doen want zo krijg je zo`n vage test meid zonde.... Ik zou nog eens testen morgen!!
Bekijk bijlage 51139 Ik heb ermee liggen knoeien. Hoop dat je het niet erg vindt. Ik vond idd een streepje. Zag hem ook op deze foto maar nu ben ik hem weer kwijt. 8) Waarschijnlijk omdat de foto klein wordt weergegeven. Eerlijk meid? Ik denk niet dat hij positief is. Hij is in eerste instantie al breder dan de controlestreep. Ik duim wel voor je dat het toch positief is hoor!
Sorry ik kan er geen streep op ontdekken.. Zou over een paar dagen nog een testje wagen, zie dat je nog voor je NOD zit.
Ik heb weleens witte strepen gezien op mijn kruitvattesten. In ieder geval ver na de afleestijd en echt wit. Volgens mij kwam het doordat ik er teveel urine op had gedruppeld Bij mij was het in ieder geval niet positief. Je moet ze binnen de afleestijd aflezen en ze horen echt roze te zijn.
ik denk vaag iets te zien. Maar zoals je zelf al zegt misschien heb je toch te vroeg getest. Ik zou zondag nog eens testen. Succes. xxx Joyce
Sorry, ik zie geen streep.. Kijk maar eens in mijn album! De eerste (bovenste) test van 2v5 die is 30 uur later op foto gezet... Toen ik pas getest had was het een heel licht streepje en zie de foto daar... 30 uur later.
Helaas, dit is negatief! De volgende keer ECHT NIET meer dan 4 druppels gebruiken hoor nu zit je in twijfel! Ik zou over 2 dagen nog eens testen
Ik kom het volgende vertellen : Heb woensdag met kvtestjes idem als deze getest en er kwam een duidelijke witte lijn naarboven (maar helaas negatief). Mat care ultra gaf donderdag ook iets licht weer. Nu vandaag een lijn op de nod Maar meer druppels dan toegestaan is echt niet goed want je krijgt een veeg over de strip en deze verkleurd in je "nadeel" je test. Ik duim dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt!
Hallo meiden dank jullie voor de reacties, sorry dat ik niet eerder heb kunnen reageren, moest snel na die post met mijn moder booschappen halen maar het liep een beetje uit nou jullie reacties zijn in iedergeval duidelijk ja is zo erg he dat je dan toch stiekem gaat lopen turen, ik had inderdaad iets van 7 druppels in gedaan en als je hem dan te vaak scheef houd met kijken en hij is nog nat dan krijg je inderdaad van die gele vlekken
sorry maar ik zie ook geen streep zou nog paar dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent geworden nogmaals testen mijn duimen draaien
Hoi.... Ik zie wel een vaag streepje en heb m in negatief gezet...zal die zo ff hier neer zetten.. daar is het streepje wel duidelijk op te zien, maar omdat de foto 4 uur na de tijd is genomen mag je hier niet meer op afgaan.. (al heb ik zelf nooit een indroger gehad met deze testen).. ik denk dat je over een dag of 2 en zelfs morgen wel iets duidelijker zal testen, maar dan wel met 4 druppels!!!!! succes.. **ff foto plaatsen van negatief in volgend bericht..**
een witte streep zie je trouwens niet in t negatief.. dus wit is ie sowieso niet.. misschien grijs door t indrogen.. maar wit niet...
Hoi allemaal Die test heb ik nu nog steeds op mijn toetsenbord leggen, en die streep zien ik nog steeds Ben erg benieuwd wat mijn volgende test zal gaan doen Moet trouwens nog steeds veel plassen, ook nog geen ongi tezien, mijn borsten lijken elke dag wel voller te worden en wat ik het aller raarste vind, is dat ik meer afscheiding heb dan ik anders heb voor de nod. Maandag doe ik een 2e testje, we zullen zien