Hallo allemaal. Ik heb al 3 dagen last van witte schilfers bij de urine (behoorlijke grote schilfers) Ik werk zelf in de zorg dus heb gekeken of ik een blaasontsteking heb maar dat is het dus niet. Kan dit iets te maken hebben met zwangerschap? Of het ontpillen eventueel?
Ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen donderdag!!!! Ik vond het er net uitzien als mini stukjes wc papier. Alsof er bij het afvegen iets was blijven plakken en dat nu in mini stukjes eruit kwam... Omdat ik bij de gyn loop en tegen mijn ei aan zat heb ik het gister tijdens mijn echo gevraagd. Hij zei dat het misschien een teken kon zijn van een aankomende eisprong (in mijn geval dan...weet niet hoever jij in je cyclus zit?) Heb het alleen donderdag gehad en daarna niet meer. Volgens de gyn was het iig niets ernstigs
ik heb het idee nu dat het afscheiding is die meekomt. Heb heel veel last van afscheiding. Is dit erg? moet aankomend weekend ongesteld worden
Ik heb soms ook meer last van afscheiding als ik ongesteld ga worden. Maar je kunt ook een schimmelinfectie hebben, je afscheiding kan dan ook droog en korrelig zijn. Heb je ook last van jeuk en/of branderig gevoel?
hey vlinder, als ik dit heb heb ik daadwerkelijk een blaasontsteking. ik heb van baby af aan al blaasontstekingen, soms met witte schilfertjes, andere keer met zelfs wat rode puntje ( rode bloedlichaampjes) liefs
een blaasontsteking heb ik niet dat heb ik getest. nee ik heb geen jeuk of branderig gevoel. zal dan waarschijnlijk zijn omdat ik ongesteld moet worden.
Witte schilvers/flokken in je urine komt vaker voor. Het zijn vlokken die aan de binnenkant van je blaas vandaan komen, soms ook wat eiwitten die samen klonteren. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval Mocht je urine erg sterk gaan ruiken en troebel worden, dan is er wel een reden om even bij de HA langs te gaan