Clear Blue Digitale Ovulatie testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lola443, Jul 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lola443

lola443 Lid

Jul 5, 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, wij zijn nu een jaar bezig met zwanger worden. Ben begin dit jaar zwanger geweest maar dat eindigde helaas in een MK. Ik gebruikte altijd de ovulatietesten van sensitest maar heb deze maand de CB digitale testen gekocht. nu zou ik volgens mijn cyclus vandaag of morgen eisprong moeten hebben maar ik krijg steeds een 'leeg rondje' en nog geen smiley. Heeft iemand hier ervaring mee dat deze testen geen LH piek tonen maar wel gewoon eisprong hadden?

2. Carosuus

Carosuus Lid

Sep 29, 2008
    18
    0
    0
    Hallo Lola,
    Ik gebruikte ook steeds ovulatietesten van andere merken maar kon hier niet goed mijn eisprong mee vinden. Waarschijnlijk omdat je die steeds overdag moet gebruiken en niet 's morgens vroeg mag gebruiken. Deze maand heb ik voor het eerst de digitale testen van CB gebruikt en nu heb ik mijn eisprong wel gewoon gevonden. De smiley kwam precies op dag 15, ik heb een cyclus van 30 dagen. Voor mij was deze test dus veel duidelijker en makkelijker te gebruiken omdat je hem gewoon met je ochtend urine mag gebruiken. Heb jij de test ook met je ochtendurine gebruikt? En meerdere dagen achter elkaar? Ik ben gaan testen vanaf dag 12 tot ik m'n eisprong gevonden had (dag 15).
    Succes ermee!

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Ik gebruik ook de digitale. Ik doe de test alleen wel met mijn 2e plas op een dag. Dan drink ik in de ochtend niet zoveel en probeer in ieder geval 4 uur niet te gaan.

4. lola443

lola443 Lid

Jul 5, 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een smiley:). Ik heb normaal altijd eisprong op dag 15, 16 of 17 maar nu op dag 20!! Ik snap er niets van maar ging dus twijfelen over de testen haha. Dit is voor het eerste dat ik iets op het forum plaats en merk dat ik het eigenlijk wel fijn vind om met andere meiden te praten die ook proberen zwanger te worden.
    THX!

Share This Page