Vraagje. Er zijn mensen die ik uit mijn contactpersonenlijst heb gehaald (puur omdat we dus nooit contact hebben via dat adres) en nou blijkt (via mijn collega bijv.) dat ik er bij haar wel nog in zit en zij dus ook nog kan lezen wat ik als tekst bij mijn msn heb staan. Dit was dus eigenlijk net niet de bedoeling Weet iemand hoe je mensen kunt verwijderen zodat ze ook niet meer mee kunnen kijken OF hoe ik deze personen nu alsnog kan "afschermen"? Haar adres heb ik bijv. nu ook niet meer.... Iemand tips? Elmo
Nou..dat kan dus niet als je ze al verwijderd hebt. Iemand blokkeren snap ik wel Een adres wat je niet meer hebt kan je niet blokkeren. Nu zal ik eerst blokkeren en dan verwijderen..maarja, iedereen die er al uit is kan ik niet meer blokkeren.
Hey Elmo, het gaat via een omweggetje maar je kan ze wel alsnog blokkeren als ze jou nog in hun lijstje hebben staan Dan moet je even klikken op menu -> extra -> optie's -> privacy en dan staat er: andere gebruikers. Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon? Als je daar op bekijken klikt en dan met de rechtermuisknop klikt op de persoon die je al verwijderd had kun je klikken op toevoegen aan contactpersonen en dan kun je ze opnieuw verwijderen en ze dan gelijk blokkeren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt Liefs Deb
Euh...kan dat menu niet eens vinden... Dit is echt erg! Ik red me anders altijd prima...hellup Vanuit wel venster moet ik het menu en de extra opties hebben?
Hey Elmo, als je gewoon je msnschermpje open hebt staan waar al je contactpersonen in staan staat er als t goed is een dingetje met een klein pijltje rechtsboven je contactpersonen. (onder het tekentje waar staat hoeveel mailtjes je hebt) Als je daar op klikt krijg je een menutje en als je daar dan weer je muis op extra zet komt er een ander lijstje tevoorschijn waar je op optie's kan klikken als je dat gedaan hebt staat er aan de rechterkant privacy waar je dan weer op kan klikken. Ik hoop dat ik t zo een beetje duidelijk uitgelegd heb als t niet lukt maak ik wel ff een printscreen Liefs Deb
Oh..maar ik kan (zit op mijn werk) hier niet MSN in..dacht dat het via hotmail (mail zeg maar) ook kon. Dit is niet zo? Dan ga ik vanavond thuis stoeien! Tnx voor je moeite! Echt!