Knip uit alle producten van Nutrilon, Olvarit en Bambix de streepjescodes. Met uitzondering van alle flesvoeding voor 0-6 maanden (vanwege wettelijke bepalingen). Dit staat op de site qua geldige codes.
hier een die dageijks potjes eet en pakjes babix heb ik ook nog wel wat van. dus mocht je nog nodig hebben dan mag je een envelop hier heen sturen dan spaar ik even voor je
ik gebruik ook weleens potjes en bambix, je mag mij ook wel een enveloppe toesturen dan bewaar ik ze voor je... moet ik dan echt alleen die streepjescode eraf scheuren??? *domme vraag zeker maargoed*
dobbel en mora, idd alleen de streepjescodes En als je mij je adres pbt dan kun je een envelop met postzegels verwachten! Andere meiden mogen dit ook doen hoor! Maar als er nog niemand heeft gereageerd hou ik me open voor jullie!
Dobbel, zou je ook voor mij willen sparen? PB je mijn adres nog wel even of heb je het nog van de kleertjes? Maddie pb je mijn adres wel even.
doe dat maar, had het eerder moeten weten, heb al zoveel potjes zo weggegooit, maar nu weken we ze er af, al lang mooi als je anderen op deze manier kan helpen toch, kleine moeite. er zitten zeker leuke dingen tussen om voor te sparen, (hier kan het voorlopig alleen niet uit)
Denk dat we voor het tshirt gaan met naam. Altijd leuk. Als ik weer eens wat terug moet sparen moet je het maar zeggen.
ik zal eens kijken of of ik ze kan bewaren. Dochterlief eet niet zoveel potjes meer maar af en toe nog wel. Als ik er een aantal heb laat ik het wel weten.