wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sabrinab1986, Dec 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    heb 30 nov mijn vroege miskraam gehad, had een dag van tevoren een hele lichte roze 2e streep op 29 nov dus en 3 dec een licht roze 2e heb een cycles van 27 dagen maar heb vanmiddag een test gedaan dus niet met ochtend urine en heb koffie en een flesje water gehad moesten even inkopen doen. maar nu heb ik 2 hele dikke paarse strepen op mijn kruitvat test staan. als ik ervan uitga dat mijn cycles gewoon op gang is zit ik 3a 4 dagen voor nod!
    ga er van uit dat er mis nog een beetje hcg in me zit maar ben eigenlijk dus ook maar 4 weken zwanger geweest had ik 29 nov niet getest dan had ik het nooit geweten.
    heb nu spierpijn gevoel in mijn borsten en weer meer bultjes wit opschijnend op tepelhof!

wat denken jullie?

kan geen foto maken maar beeld maar een test in die eigenlijk niet positiever kan zijn met 2 even dikke paarse strepen!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey wat zei de vk over je echo dan?

En had jij niet nog testjes gedaan tussendoor?

3. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    alle testen waren licht positief 2.5 weken geleden de laatste gedaan dat was 6 dec.
    verloskundige net ook gebeld zou in theorie gewoon kunnen zei ze

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar toen zij de echo maakte wat zei ze toen dan?
    Zat er een l;aagje slijimvlies in enz...

5. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ja er was alweer slijmvlies opgebouwd na dik 1.5 week heb net met de zelfde vrouw gebeld leek me wel even handig

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vrag me af of zij niet iets had kunnen zien namelijk?

7. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    zou nu 3.4 weken zijn en heb de test vorige week donderdag uitwendig gehad dus zou dan 3 weken zijn en het kan natuurlijk nog alle kanten op
    spring dus echt niet voor een echo een gat in de lucht

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar als zij al net sliijmvlies en alles kon zien en jij hebt nu een dik positiev test denk ik dat ze toen ook iets had moeten zien?

Beetje gek toch.....heb je een foto van je test?!
    Als deze nog kan oplopen dan zul je snel meer weten...maar wat ik dan denk...en sorry als het stom overkomt. Dus toen je nog in onzekerheid zat al die tijd of je nu een mk hebt of zult krijgen heb je gewoon sex ghad?

9. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    op deze forum is niks stom

de eerste keer erg bloeden was 30 en 1 toen geen bloed meer gezien 8 en 9 dec bloed met afvegen bij plassen en heb vanaf 12 dec bijna elke dag weer sex gehad omdat de verlos zei dat ik nu heel vruchtbaar was dus ja heb gewoon sex gehad met sex ook geen bloed gezien na de tijd. en mijn baarmoeder mond was gesloten doe elke maans de slijm en baarmoederstand test voor mijn vruchtbare dagen dus ken het gebied heel goed.

had het anders niet gedaan hoor weet infectie gevaar en overleg met verloskundige

nou de test kan niet meer oplopen zo donker zijn de strepen heb geen kabbel die van mijn telefoon na de computer kan.

10. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    kan je een app sturen als je heb graag wilt zien

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor hahaha...

Maar je wist toch nog niet dat je een mk had toen? Of zei de vk zeker te weten dat het zo was.......
    Zou wel super zijn als je weer zwanger was!

12. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    nee dacht de eerste keer gewoon erg ongesteld te zijn maar duurde maar 2 dagen en dag later was de test iets positiever en 2 dagen later nog een beetje meer maar heb ook nog een test van 11 dec in mijn telefoon die staat gelijk aan de test van 5 dec maar was ander merk.

moest nu wel een cleurbleu test met tijd indicator doen van verlos die krijg ik vast donderdag pas binnen en moest dan weer contact opnemen kon zei mijn hcg berekenen.

maar lov23 zit weer paar dagen voor nod dus er valt geen touw aan te knopen.

wou alleen weten of ik met kerst een wijntje kon drinken je weet het maar nooit en dan zie je z;n test
    laat hem voor de zekerheid maar staan en zal ik testen als de clearbleu binnen is,

fijne feestdagen lov23

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff nou laat dat wijntje maar even staan hahaha...

Jij ook fijne feestdagen!

14. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ja bedankt zal ik zeker doen

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik weet niet, maar zoals ik het lees is er ook nog een mogelijkheid dat je misschien toen geen miskraam hebt gehad en dat je nu dus "nog steeds" zwanger bent?? Of zeg ik nu iets geks??
    Ik hoop dat de CB idd donderdag binnenkomt! Spannend in elk geval.

16. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    als de test nu zo 'knal' duidelijk is, heb je misschien geen mk gehad?
    probeer eens of je een foto kan plaatsen, kunnen we meekijken

17. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Ik vraag me idd ook af of je echt een mk hebt gehad.... spanmemd hoor!!

18. sabrinab1986

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik begin nu ook al helemaal te twijfelen maar heb al een foto geplaatst bij" het is gelukt een foto'' topic dus kijk maar
    er is een echo gemaakt uitwendig en had geen volle blaas. ik weet de dat de verloskundige nog maar net haar papieren ervoor heeft gehaald! de test is vandaag niet binnen gekomen maar dus hoop morgen de cb te doen.
    ik voel mijn baarmoeder zins gisteren ook erg aanwezig en zou vandaag 4 weken zijn

Share This Page