Ik zie ook helaas niks. Bij dezezw dacht ik ook vaag wat te zien op deze test, niemand anders zag het. Toen is een vriendin van me gekomen met kv2v5, daar was ieeen stuk duidelijker!! Dus ff snel naar kv zou ik zeggen
Jaaaa maar deze zouden volgens de verkoper de K2V5 moeten zijn, zonder cassette... Maar ik heb er ook over nagedacht indd..
Bij nader inzien zieik tochwel wat... ff inzoomenop mn tablet ik zou echt ff een kv2v5 halen!!! Succes
Gewoon een bemerking ivm Wondfo. Ik gebruikte vroeger ook die van Kruidvat 2 voor 5, maar had dan online die van Wondfo gekocht (de dipsticks) en hoewel het om dezelfde testen gingen, waren die van Kruidvat toch gevoeliger.
Whahahaha van de zenuwen net nog zo'n zelfde testje gedaan (had al lang niet meer geplast) en die is alweer ietsjepietsje donkerder dan de vorige!! Dus ik wacht even morgenvroeg af hoor! Ik ben behoorlijk overtuigd al Ik heb al menig vals-tuurlijntje gehad op de testen, maat deze is echt veel duidelijker en donkerder.
Wondfo is idd dezelfde fabrikant, wondfo heeft heel veel verschillende testen. maar toch is de kv 2v5 uitvoering een stuk gevoeliger, dan de dipstick van wondfo die je nu hebt Volgensmij idd ook tot 5 open succes
Ja jeetje indd ze zijn maar 25 mIU/ml Dat is een stuk minder gevoelig. Ik ben om. Ik ga naar de KV! Hier de andere test: