Ik zie wel "iets" maar vind de steep wel dunner als de C streep. Heb hem even duidelijk gemaakt via mijn iPad. Je maakt het wel spannend!!
Hahahaha zo stom ik wist eigenlijk vrijwel meteen dat ik zwanger was. Dat had ik bij mn dochtertje ook... En nu weer. Dus ik twijfel helemaal niet
Ha mop (betrapt hihi ), JAAAAAAA! Ik zie hem . Moet idd wel mijn scherm wat achterover doen, maar ik zie hem echt wel. Wow, spannend zeg. Ik hoop het voor je meis . Is al snel haha. Met je 2 andere moppies ook zo snel?? Mijn duimen draaien en ik hoop over een paar daagjes een knaller te zien.....knallend het jaar uit !! Fijne dagen gewenst!!
Op allemaal staat idd wel iets , maar op de kv is ie voor nu toch wel het duidelijkst!!! Leuk dst je die toch ff snel gehaald hebt!! Hihi. Heb je deze ochtend al getest?
Tadaaaa de testen van vanmorgen. Maar wel gek: De KVtest is lichter dan de wondfotest. De andere heb ik iets later gedaan met dezelfde urine, dus misschien dat t HCG (dat verdampt toch?) meer gecentreerd bovenin zat? Ach iig ZWANGER!!