ik heb gisteren positief getest! (yippie) alleen door mijn miskraam in het begin van dit jaar behoorlijk scherp op tekenen dat het niet goed zou gaan. Nu heb ik al een paar dagen gemerkt dat ik in de ochtend minder last van mijn borsten heb en dat dit in de loop van de dag erger wordt (tepels, zijkant, haast last van mijn bh) Nu (08.11 uur) voel ik zelfs heel weinig....... (paniek) Mijn vraag is of meer mensen hier "last" van hebben? Graag hoor ik van jullie!
ik had voor mijn nod heeeeel erge pijn in mijn borsten vooral s,avond ik kon bijna niet zonder bh lopen dat deed zo zeer en nou de laatste tijd heb ik er s,ochtens ook helemaal geen last van en savonds maar iets ik was ook heel bang dat het mis zou gaan maar heb vanochtend nog een test gedaan en die was VET positief net als zondag dus ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken geniet er lekker van meid en gefeliciteert liefs diane
Dat had ik ook! Die avonden, ik heb zelfs een paar nachten slecht geslapen! pfoe, ik begon me al zorgen te maken! Dank je wel voor je berichtje! Liefs Kim PS Gek he?! ben je zwanger, ga je er nog niet van genieten, omdat je nu ookw eet dat het zomaar weer over kan zijn!
Ik heb dat ook. Kan 's avonds bijna niet op mijn buik slapen omdat mijn borsten zo'n zeer doen. Mijn beha verdwijnt ook iedere dag als ik thuis kom van het werk gelijk in de kast. 's Ochtens dan weer bijna nergens last van, maar hoe verder de dag vordert begint het weer zeer te doen. Mijn vriend mag er nu dan ook even niet meer aanzitten.....
Ohja, ook dat herken ik enorm! Even geen lol voor mij hoor, mij hoor, moet er echt niet aan denken! (terwijl ik er normaal wel pap van lust :O)
ik heb er dagen geen last van gehad en vannacht werd ik wakker en ze deden vreselijk veel pijn. dacht er wat van af te zijn maar helaas, lijkt net na de echo van gister dat de beeb wil zeggen ik ben er hoor , en heb nu weer last van de borsten en de pukkels schieten als paddestoelen uit me gezicht, op eens zijn de kwaaltjes er weer.