Ja dat vind ik ook! Mijn vriend had laatst gezegd hoe het eruit zag en ik heb net wel even gekeken. Mijn auto staat inderdaad voor de deur en alles gezellig in bloei . Maar ik ga het hier echt niet neerzetten, ik ben hier al niet zo hier erg anoniem, maar de straatnaam gaat me wel iets te ver
Ik vind dat streetview toch al niks hoor... Er straat onkruid in onze voortuin, vind ik niet tof hahaha! Is wel een momentopname, maar toch. Je kunt verdorie zo naar binnen kijken!
nou als je link opent staat ook straatnummer erbij,, dus ik vind het ook te ver gaan voor mij8) ik snap niet dat mensen zo open hier alles laten zien,,je straat , kamer , meubels ,inc zichzelf ,het blijft wel een openbare forum , dus voor boeven is het zo makkelijk om naar binnen te kijken dat vind ik , vind wel leuk om te zien hoormaar zou zelf niet doen
Ach, het is mijn straat maar!! Niemand die weet waar precies en welk nummer! Maak me er niet zo druk om!
Ik zou het niet zo snel doen, vooral niet wanneer je foto's van je kindje in je profiel hebt staan. Je hebt zat gekken op het internet (denk aan pedofielen) die nu weten dat er een leuk kindje woont in die straat en wellicht rare ideeen heeft etc.. You'll never know.
whahaha mijn straat bestaat niet!! pas 1,5 jaar oud hier...dus logisch! link hier ons oude huisje...ben ik blij dat ik daar weg ben!! link
Tja, misschien wonen hier in de straat zelf wel pedofielen die mij elke dag met mijn dochter naar buiten zien komen!!! Je hebt overal gekken en niet alleen op het internet!!!
ik heb net bij mijn buurt gekeken maar is niet zo handig als ik die van mij plaats want je kunt zo m'n huis zien want de geboorte versiering van Quinn hangt voor het raam haha
Woon in Julie 3 jaar in ons huis. Maar als ik op google maps kijk zie je alleen een grote zandvlakte.
Yup maar je hoeft die gekken niet ook nog eens n handje te gaan helpen FOK.nl / Nieuws / Naakte kleuter op Google Street View / FOK!frontpage Nee bedankt! Ben totaal geen streetview fan. Mn overbuurtjes met hun 2ling staan ook op streetview. Mijn huis heeft de roze slingers van toen Wendy net geboren was hangen. En beiden zijn wij aller minst blij dat dat zo te zien is. Maar goed sommigen zijn dan weer nergens bang voor want verderop in de straat woont er eentje die haar zoontje op youtube heeft gezet en haar youtube is gecoppelt aan google earth dus kunnen ze alles precies na zoeken... Btw...je bent nergens echt anoniem op internet hoor...ip adresjes etc Maar dan moet je wel weten hoe zoiets werkt. Bij streetview hoef je maar wat te downloaden en rond te neuzen.
Hee das nog niet zover weg van mij. Maar ik kan ook niet in onze straat kijken. Misschien omdat ik in een klein dorpje woon ofzo?
Nou leuk vond ik 't...tot ik mijn dochtertje kon zien die binnen in de box zit En idd, huisnummer staat gewoon bovenin ergens in t scherm..