Streetview; show je buurtje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
  2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi, ik kan alleen van bovenaf mijn straat in kijken, maar kom niet echt ver... doe ik iets verkeerd? Wil ook even in ons straatje gluren. ;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Haha mijn ex heeft daar met zijn moeder gewoond (zijn moeder woont er nog steeds volgens mij op nummer 25) moeder was wel leuk mens...

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat oranje poppetje naar je huis toe slepen.

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    En als ie t dan nog niet doet dan is de auto nog niet langs geweest :D

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik kan ook mijn huis zien,is gemaakt die foto ten tijde dat wij er net woonden(het wijkpark was nog in aanbouw)
    Ook mijn zus gespot,weliswaar met een,wazig gemaakt gezicht,maar ik herkende haar toch wel,aan de kleding en hoe ze fietst...
    en dat vind ik dan wel weer een soort inbreuk op de privacy.
    Kan ook zo bij mijn broer op zijn balkonnetje kijken als ik inzoom.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Het orange poppetje ziet het niet zo zitten om door onze straat heen te wandelen. Als ik hem probeer te verplaatsen zie ik hem even voorbij het raam schieten en als ik hem loslaat knalt hij weer gezellig terug op zijn plaatsje boven de zoombalk.....

8. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    :D
    Als ik inzoom bij mijn huis,kijk ik zo de hoogslaper van m'n zoon in.

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Whaha nou, de volgnde keer dat je zo een karretje ziet moet je op zijn bed gaan staan met een bordje HALLO hahah:D

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, dan moet dit hem zijn..

Google Maps

Gelukt! Alleen jammer dat er een boom voor ons huis staat... die met de rode brievenbus is ons paleisje!

11. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Heb neteven gekeken.. Kende dit helemaal niet! Ik kan mijn straat inkijken maar niet inlopen zeg maar.. Foto's zijn wel pas gemaakt want er hangt een mandje buiten die er kort geleden maar even hing..

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ons huidige huis staat er niet op maar ons nieuwe huis wel

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=twentehof+79+helmond&sll=53.327109,6.921333&sspn=0.000968,0.00284&ie=UTF8&hq=&hnear=Twentehof+79,+5709+Helmond,+Noord-Brabant&ll=51.478189,5.700703&spn=0.008018,0.022724&t=h&z=16&iwloc=A

Hij blijft verkeerde adres laten zien.... snapt er niets van wat doe ik fout :p

het is het huis met hekje voor de tuin (donkerblauwe kozijnen) hier stond het nog te koop geloof ik, is ex huurhuis) wij hebben helemaal verbouwd alles nieuw erin..

Wij wonen tegenover de school en nog geen 50 meter lopen van de PSZ, apotheek, en supermarkt, erg handig want we wonen nu overal minimaal 10 kilometer (20 kilometer heen en terug dus) vandaan... is lastig met kids vind ik..

Deel Deze Pagina