Jij houdt gewoon de polonaise met het uitlaten van de hond. Gebeurde hier ook als de hond van mijn ouders hier logeerde, gingen we compleet op pad Van de zomer is ze ook met een complete kippenpoot van de bbq onze tuin binnen komen lopen. Natuurlijk weet ze ondertussen ook wel dat wij die afpakken, dus ze zoekt razendsnel (oude doos dat ze is van bijna 15) een plekje waar wij echt niet bij kunnen. Zo is ze ook met een enorme dikke hamlap aan komen lopen. Heb geen idee van waar, maar die mensen zullen niet blij zijn geweest als ze het hebben zien gebeuren. Die hebben we wel kunnen afpakken, met moeite, want mevrouw vocht als een leeuw voor dat stuk vlees. Ze komt hier ook uit het asiel, wij weten dat ze uit een gezin met kinderen komt, en is achtergelaten na verhuizing. Verder ook eigenlijk niets, en dan kun je dit soort dingen wel verwachten haha
Die 2e foto!! Die rooie van ons heeft dat ook met doosjes. Hij claimt ieder doosje wat nieuw in huis komt, en zit er nu niet asn want de oorlog breekt uit. Na verloop van tijd als hij erop is uitgekeken mag de rest Zie topic show you pet voor de dozen foto van me rooie monster Ik zit nu op de bank met de pad en mevrouw is het er niet mee eens, kopjes tegen me hand geven terwijl ik aan het typen ben. Net lag ze op haar zij heel hard te knorren, nu is het angstvallig stil met haar oren in de nek en kop afgedraait... Ik ga ff hier wat goed maken met me meissie
Zo vers van de pers ... die witte pluizenbol van ons vreet alle planten op en graaft ze uit en met een net mooi verworven mooie bos bloemen dat kan die ook niet handlen heb de bos nu al drie keer opnieuw in de vaas mogen zetten! Iemand een kat voor het weekend nodig? Is heel erg lief maar niet voor bloemen en planten!
Mijn vriend had 2 katten toen ik 6 jaar geleden bij hem kwam wonen, eentje zat meest buiten, is een 'dame' maar wel met hele erge 'streetgirl' trekjes. De andere is een kat, en was héél erg schuchter toen ik hier kwam wonen. Ik kwam dan ook met mijn Golden Retriever (helaas op 26 juni jl. in laten slapen, bijna 14 jaar). Hij zat meest op zolder en na heel veel tijd en aandacht aan hem te hebben besteed, kwam hij steeds een treetje lager totdat hij uiteindelijk niet meer bij me weg te slaan is. Hij eet letterlijk de kaas van mijn brood, laat staan wat er met vleeswaren gebeurd in een onachtzaam moment... Hij duikt te pas en te onpas bij me op schoot en voor Dennis is ie ook superlief, Dennis alleen niet altijd voor hem. (Geen rare dingen hoor, maar ineens op de bank slaan als de kat ligt te slapen bijv.) Maar goed de kat is net zo goed een klein pestkopje soms dus ik laat ze maar samen maar hou ze in de gaten. Mijn hond was een heerlijke lobbes en ontzettend lief en braaf maar had ook beslist zijn streken, tot de dag dat we hem hebben moeten laten inslapen. - Theedoeken van het haakje pakken en aan gort kauwen (dat was ook het enige dat ie kapot maakte trouwens!), schoenen verstoppen, over de afrastering in de tuin stappen en in de kletsnatte modder tussen de planten gaan liggen. - Vroeger als we met hem gingen wandelen in de bossen verstopte hij zich altijd achter bosjes en bomen.... echt! Totdat hij het tijd vond om te laten zien waar hij was en dan kwam hij als een dolle op ons afgerend, haha! - Ook is hij meerdere keren in modderslootjes gesprongen in de bossen... leuk als je nog met de auto naar huis moet. We hadden dan ook standaard een grote stapel oude handdoeken achterin. - Als we hem lieten zwemmen - toen ik nog in Friesland 100 meter van een meer - zwom hij gerust bijna uit zicht met een bal in zijn bek. Wij helemaal over de rooie en ongerust maar nee hoor, hij kwam dan ook met een grote grijns (zo leek het althans) weer terugzwemmen. - Mijn huis in Friesland had een open trap naar boven, lastig voor een hond en ik heb het hem nooit aangeleerd om trap te lopen. Toen we een keertje op een avond thuiskwamen had meneer de schuifdeur tussen de bijkeuken en de keuken opengedaan en was zo naar boven gelopen. Lag heerlijk languit op bed, haha!! Daarna nooit meer gestimuleerd om naar boven te gaan, maar ook niet verboden. En hij kwam dan alleen nog maar met onweer of om ons wakker te maken in het weekend als het 'm iets te lang duurde. - Hier in Zeeland heeft hij meerdere keren kwallen in zijn bek gepakt als we met hem naar zee gingen... zo groot als brommerhelmen waren ze soms, eerlijk waar. Nooit iets aan overgehouden gelukkig. Tja... heerlijk die dierenstreken hoor... ik zou er niet zonder kunnen. Die ongecompliceerdheid, de onschuldige blikken waardoor je je lachen niet kunt houden, ik vind het helemaal geweldig. We nemen ooit weer een hond maar ik merk dat ik het nog veel te fijn vind om aan Joy en z'n streken te denken en dan mis ik hem nog veel te erg, dat moet eerst een beetje slijten.
Hond van mijn ouders kan hele mooie liedjes 'zingen'.. favoriet is het liedje van de poes die geen worst mocht haha. Kat van mijn ouders heeft een eierkoekenfetisj, die zijn echt niet veilig voor haar, ze heeft ze zelfs wel eens uit een gesloten tas gehaald (en daarna uit het plastic zakje). Onze eigen poezendame is echt het baasje zijn schatje, wil alleen maar bij hem liggen, komt als hij naar dr fluit en als ik niet oplet laat ie dr af en toe in de slaapkamer en wil ze bij hem onder de deken liggen slapen. Verder weet ze samen met poezenmannetje ook geregeld het doosje kattensnoepjes van de kast te werken en open te maken. Poezenman is verder eigenlijk een schatje, ligt het liefst bij mij op zijn rug te slapen en wil dan over zijn buikje gekriebeld worden. Als ie het dan ineens genoeg vind kan ie nog wel eens zachtjes in mijn hand bijten, maar als ik dan 'zachtjes' tegen hem zeg kijkt ie me eerst onschuldig aan en begint dan gelijk mijn hand te liggen *smelt*!
Klein of groot het maakt niet uit, ze zorgt er wel voor dat het past en slapen zal ze in dat doosje. Na een paar dagen is de lol ervan af en mag het doosje weg. Zal eens gaan kijken naar je rooie monster in het andere topic
Mijn poes vond het nodig om vanavond op tafel te springen en naast mijn bord over haar nek te gaan. Lekker