Op zoek naar eigen kleding stijl....

Discussie in 'De lounge' gestart door frannie82, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Brn ff helemaal de weg kwijt qua kledingstijl. Heb eindelijk mijn oude figuur weer terug min 4 kg extra. Maar ik weet het niet qua mode. Hebben jullie dat ook? Ik vind ook niks leuks in de winkels.... Wil graag een hippe mama zijn, ben 30 maar vind mezelf eruit zien als 40. Kapsel wordt morgen al aangepast dan is mijn eigen kapster terug van zw. verlof...

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wat vind je leuk? blazers /rokken / broeken etc??

Sommige simpele dingen maken al een mooie combi! ik vind een mooie spijkerbroek (blauw,geel,groen,rood etc), blazer, shirt & paar mooie pumps al "goed" doen.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ben jurkjes en leggings helemaal zat en heb blazers aan gehad en dat maakte me ouder... Verder zijn het veel bloemetjes en dat is het ook niet.... Heb wel een mooie spijkerbroek gekocht en ben wel van de broeken op het moment!

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    En bijv. zon tregging met een wat langer vest en paar laarzen?? of een mooie coltrui + tregging?

simpel shirt + leuk sjaaltje + spijkerbroek en zelfde kleur pumps als sjaaltje?

uhhh....

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Beetje sportief?

Zelf draag ik vaak basic long shirtjes met bijv een gebreid vestje. Allerlei kleuren combineren. Dan een leuk sjaaltje of ketting en armband erbij.
    Leuke laarsjes oid erbij of stoere gympen.

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Misschien wat tijdschriften kopen/doorbladeren en daar een beetje inspiratue uit opdoen?

En als je het écht niet weet, kun je altijd nog een stylist vragen.

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Heel eerlijk, ik vind de mode van de afgelopen seizoenen ook niet mooi. Wat mij helpt is om eens te grasduinen door modebladen en merken en looks aan te kruisen die ik mooi vind en zo weer verder te kijken binnen bepaalde merken of types kleding. Modebladen, winkeletalages, films, etc helpen me om op ideeën te komen. Ik vind het alleen wel moeilijk om het dan bij een vaste stijl te houden, dus daar probeer ik wel aan te werken.
    Sowieso is het lastig een tussenweg te vinden tussen tiener en uitgebluste mama, qua mode. Tenminste, ik moest wel even nadenken. Je wil ook niet ineens heel suf gekleed gaan omdat je als 30plusser geen knalblauwe metallic legging aan wil.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Jij verwoordt het goed :D! Ik zat gisteren Trinny en Susannah te kijken en daar was ook een mama de weg kwijt en ik dacht ik ook!!! Treggings zijn voor mijn benen niet echt geschikt heb maat 42/44. Ik ga eens online kijken of er wat te shoppen valt.... En heb mijn moeder gevraagd voor een shopdagje en oma voor een speeldagje zodat mijn meisje een leuk dagje heeft. Misschien hangen er nu wel weer andere dingen. En andere stad.

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Op de site van de Le Ballon (kledingwinkel) kan je ook setjes kleding shoppen. Ook leuk om wat inspiratie op te doen: Le Ballon kleding & schoenen

En op de site van de H&M kan je de kleren nu ook passen op een virtuele dame ;). Ook leuk om (redelijk) goed te kunnen zien wat je leuk vindt en wat goed bij elkaar staat.

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ga meteen kijken dank je!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik ben eigenlijk van 3 kleuren fan

Zwart
    Fuchsia
    Wit

Deze drie basic kleuren wijk ik niet van af en hangen altijd in de kast ( wit niet in de herfst en winter)

Deze 3 basiskleuren combineer ik elke keer met de mode door een kleur schoenen te nemen ( zoals marine blauw) of sieraden in het goud of een sjaal met goud.

Zo heb ik een beetje mijn eigen stijl ontwikkeld.

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Dat heb ik ook wel eens gedaan...had inderdaad ook succes! Ja, dat wijde en ook die broeken, mijn god....de helft van vrouwen ziet eruit als een paard! Ik krijg bijna het idee dat ze hun best doen je kont zo groot mogelijk te maken, laag kruis, chino en enkellaarsjes.....wie verzint het? Ik zoek mijn heil een beetje in de jaren '60 bibliothecaresse look... Kokerrokjes, vestjes, blouses en laarzen of pumps. Ik hou erg van bijv. Edith and Ella en BelleRose, of maison Scotch voor iets sportiever. Maar het moet wel je ding zijn ;)

14. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha mijn ding is het ook niet helemaal nee :D Ik ben vooral van de skinny met blousje, topje, shirtje+jasje en laarsen of pumps.

Edith en Ella: nooit van gehoord, maar leuk!!! Mooie pasvorm en vrolijke kleurtjes zo te zien.

Deel Deze Pagina