Drie maanden zwanger en al een megabuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lemur, Dec 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lemur

Lemur Lid

Jul 20, 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik ben net drie maanden zwanger van ons tweede kindje en ik heb al zo'n enorme buik, vooral mijn maagstreek is zo opgezet. Ik voel me er ongemakkelijk bij... Naar mijn gevoel lijk ik wel 5 of 6 maanden zwanger!
    Al maar goed dat iedereen die het moet weten, weet dat ik zwanger ben ;)

Ik ben ook al 3 kilo aangekomen, verdorie, ik ga over m'n voeten krijgen van de gynaecoloog...

Lieve groeten xx

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    #2 MnnW, Dec 10, 2014
    Last edited: Dec 10, 2014
    Gaat snel he bij de tweede? Bij de eerste pas in week 16 of 17 de positiebroeken aan gedaan maar ik ga ze van het weekend ook alweer van zolder halen! Nog niet heel duidelijk een buikje te zien en ook nog niks aangekomen, maar mijn broeken zitten gewoon niet meer lekker..

3. sas77

sas77 Actief lid

Sep 18, 2014
    183
    0
    0
    Ik ben zwanger van de eerste, en ben bang dat ik zo langzamerhand ook de positiekleding aan moet gaan trekken....broeken zitten wel errug strak! Toch niet veel aangekomen, ongeveer 1.5 kilo

4. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

Oct 2, 2014
    1,194
    400
    83
    Female
    Jeetje, wel vervelend! Nu zijn het voornamelijk nog je organen, dus wie weet wordt het nog minder? En bij de een is het buikje nou eenmaal eerder zichtbaar dan bij de ander. Hopelijk is je gyn niet al te boos haha.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Och ik ben zwanger van de eerste en had met 12 weken zwangerschap dat ik al 12 cm in buikomvang was toegenomen, dus al een behoorlijk buikje, qua gewicht was ik toen ook zoiets 3 kg zwaarder, het hoort er toch bij :D

6. Lemur

Lemur Lid

Jul 20, 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is waar... Maar ik moet al heel mijn leven op de kilo's letten, pas 20 kilo afgevallen en de gynaecoloog me al waarschuwde dat ik moest opletten voor de extra kilo's... Het lijkt alsof ik er nog meer mee bezig ben.

En ik ben geschrokken hoe hard die buik deze keer groeit! Stemt me langs de ander kant wel gerust dat alles daarbinnen wel nog ok is...
    Het wordt tijd dat ik er nu eens echt van begin te genieten. We hebben zo lang op een tweede zwangerschap moeten wachten, dus laten we maar gewoon blij zijn met die dikke buik, haha!

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik snap wel wat je bedoelt, ben zelf ook jaren te zwaar geweest en was eindelijk 20 kilo kwijt en toen zwanger, ben nu alweer 12 kg bijgekomen en baal er aan de ene kant vreselijk van maar aan de andere kant is het ook normaal, ik hou sowieso enorm veel vocht vast en mijn buik is 25 cm aan omvang toegenomen dus het is niet vreemd dat ik zwaarder ben geworden.
    Gelukkig zit ik nog steeds in maatje 40 en is het echt mijn buik wat dik is en de rest niet :D

8. Lemur

Lemur Lid

Jul 20, 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is fijn om horen, Drieka!!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hihi! Ik ken het! Ik ben vandaag 14 weken zwanger en 4,5 kilo aangekomen. Met acht weken droeg ik m'n positiebroeken omdat ik m'n eigen broeken met geen mogelijkheid meer dicht kreeg. Kring nu alleen maar de opmerking: jeetje!! Weet je zeker dat het er maar een is???? *zucht* Ja, dat weten we zeker :D. Maar ik ken het, bij m'n vorige zwangerschap dachten mensen met 24 weken dat ik al op m'n eindje liep en vroegen ze: hoe lang nog tot je verlof? Hahahah! Nou, nog 10 weken :p. Heb me er nu maar bij neergelegd. Ik krijg een grote buik, waarschijnlijk een groot kind en ga waarschijnlijk weer richting of over de 20 kilo. Prima. Was na negen maanden weer volledig op gewicht dus daar maak ik me niet druk meer om.

Lekker genieten van een mooie buik!!!!! Fijne zwangerschap

Share This Page