Hoi meiden. Nu kom ik er net achter dat ik geen foliumzuurtabletten meer heb en de winkels zijn nu 3 dagen dicht! Hoe kan ik nou zo stom zijn? Ik weet alleen dat morgen de AH open is hier in de buurt. Iemand enig idee of ik ze daar kan halen? Of waar anders? Enne 3 dagen geen folium, ik vind het net iets te lang.....
Ze hebben ze niet bij alle AH's maar ik kocht mijn foliumzuur altijd bij de AH in Utrecht dus ik zou zeker eens gaan kijken.. Lastig ik heb nog foliumzuur thuis liggen zou je zo mogen hebben maar de post is sloom dus dat duurt nog langer dan drie dagen hihi.. Ik hoop dat je ze nog ergens vind!
Er is bijna overal morgen koopzondag, maar anders lijkt me de apotheek die dienst heeft, of zoals hier de apotheek bij het ziekenhuis toch wel een handige oplossing!
hmmm. inderdaad anders is de apotheek wel een oplossing. Had ik nog niet aan gedacht! Bedankt voor het meedenken!
Die drie dagen maakt niet zo uit hoor. Als je woensdag weer foliumzuur koopt is het goed. Ik ben het ook wel eens een paar dagen vergeten in te nemen. Geen probleem volgens mijn vk. Pim
Maak je niet zo heel druk. Een paar dagen niet slikken kan echt geen kwaad. Neem anders extra voedingsmiddelen die veel foliumzuur bevatten (broccoli, bruinbrood, eieren, spinazie, sinaasappel(sap)).
ik zou me ook niet te druk maken en als je dat wel doet....morgen is het overal koopzondag, tenminste hier in Utrecht wel ( zo niet dan heb ik geen kerstkadoos..haha)
Ik zie dat je de 8 weken voor bij bent. Je mag dan ook al stoppen hoor. Staat op elke potje idd anders. Bij mij stond bij 8 weken dat je mag stoppen en mijn gyn zei het ook.
Dit is 8 weken na bevruchting. Dus 10 weken zwangerschap. En dat is pas over 2 weken.... Maar ik ga me ook niet al te druk maken. Ik rij vandaag even naar de ah en als ze het daar niet hebben dan laat ik het zo. Enne, ik woon in een dorpje dus helaas geen koopzondagen hier. En de stad is toch wel zo'n 20 minuten met de auto en dat heb ik er ook weer niet voor over...
In pindakaas zit ook veel foliumzuur! Neem je 's morgens toch gewoon een broodje pindakaas? heb je ook je dagelijkse behoefte binnen meis! Geen stress! Fijne feestdagen meisje....
Mmm, ik mocht iig wel van mijn gyn stoopen toen ik net zo ver was als jij. Ach wat maakt het ook uit. Je hebt ze vandaag waarschijnlijk gehaald.