Oh nee krijg keelpijn, heeft iemand enig idee of ik een strepsil mag. Op de bijsluiter staat dat ik een arts moet raadplegen voor advies maar ik moet dat ding bij beginnend keelpijn innemen dus morgen is te laat. groetjes
hoi Ik heb toevallig gisteren gelezen weet alleen niet meer waar, dat je geen strepsils mag hebben. gr Marianne
Er wordt geadviseerd om geen strepsils te gebruiken tijdens zwangerschap. Er zit een bepaalde stof in wat bij de baby kan komen (en dit is giftig!).
Laurierdrop helpt mij erg goed ! Wat kan er met je baby gebeuren als je wel stepsils hebt gehad? Succes.
HET ENIGE WAT JE WEL MAG HEBBEN IS THIJMSIROOP OF VAN DIE ZUIG PASTILLES MET VAN DIE RODE PAPIERTJES EROM...SNAP JE WELKE IK BEDOEL?/
hoi hoi vervelend als je last van je keel hebt. misschien dat warme melk met honing verlichting brengt. maar mama2801 ook ik heb een tijdje terug van de keel gehad maar mij werd via de huisartsen post thijmsiroop afgeraden ivm zwangerschap. heb toen van de huisarts een ander drankje gekregen wat smerig was maar niet verkeerd voor de baby. groetjes sandra
Nou, mijn huisarts en apotheker zeiden dat het geen kwaad kon en ik dacht dat ik het ook ergens anders was tegengekomen Toch maar niet doen dan als je zwanger bent (ik zal nog eens even zoeken waar ik dat gevonden had!)
Ik heb in ieder geval een zakje dropjes op zak... Verzacht het een beetje haha... En nu maar hopen dat het snel over gaat...
Als je last van je keel hebt, of vooral als je last hebt van verstopte neus en hoest en slijmvorming enzo, moet je echt GEEN melk drinken. Melk vormt namelijk slijm en dan zit je nog meer verstopt.
Hey toevallig, ik heb ook keelpijn. Kon er niet van slapen vanacht, volgens mij word ik hartstikke verkouden. Mag je wel dropjes (dat mocht toch ook niet teveel?), anders haal ik me die dadelijk in de pauze. Dat verzacht inderdaad wat. Anders blijf ik nu de hele tijd eten. En drinken is ook geen optie, heb ik vanacht gedaan, kon beter op de wc blijven zitten Merkt het kindje er eigenlijk iets van als je keelpijn hebt of als je snotverkouden bent?
Het beste en veiligste middel tegen keelpijn is speeksel! Om dat extra aan te maken moet je ergens op sabbelen. Het maakt niet uit waarop. Keuzes genoeg dus. Verder voelt thee met honing prettig, maar het geneest niet. Zo ook (water) ijsjes ed. Veel drinken en speeksel aanmaken dus. Beterschap! Groetjes, Mirelle.
Ik heb een tijdje geleden 1 strepsil ingenomen, toen ik begon te twijfelen of ik die wel mocht hebben. Toen ik op de bijsluiter las van niet, heb ik die weer gauw uit gespogen. Zou dit al kwaad hebben gekund, nee toch?
O jee, heb in het prille begin ook strepsil genomen (niet te veel op een dag min 3 per dag) toen had ik net posi getest jessica
dropjes,stophoest,thee met honing...Ben zelf al 2 weken beroerd van de verkoudheid,maar helaas mag je nu helemaal niks.gebruik Tussistin,maar dat werkt ook niet echt..Beterschap!