Streptococcen B??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefje86, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik heb nu al voor de 4e keer een blaasontsteking gehad en 4 x antibiotica hiervoor, ik moet over 2 wk weer na de vk dan ga ik het als nog een keer aanvragen

2. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ik heb het ook.. Had hier ook een forum over geopend. Misschien kan je hem vinden. Er zijn namelijk twee verschillende. In de vagina of in je urine. Hier zit verschil in met betrekking tot het thuis/ ziekenhuis bevallen en antibiotica. Succes meid! Klinkt erger dan dat het is.

3. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hier ook draagster. Waarschijnlijk mede trigger geweest van de vroeggeboorte van mijn eerste kindje.

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Toevallig gisteren gehoord dat ik ook draagster ben..
    Omdat het wat aan het rommelen is in me buik, krampen enz. heeft de vk gezegd dat ik nu niets meer mag doen, omdat als die bacterie actief wordt het ervoor kan zorgen dat mijn vliezen voortijdig breken...
    Ik moet over 1,5 week naar de vk, ik ga dan meer info vragen of de bevalling enzo, kende het ook niet maar schrok er toch wel van.

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is wel even schrikken en je moet je plannen over je bevalling bijstellen dat vind ik het minst leuk.. ik mag niet meer met vk bevallen..moet met gynaecoloog. . Maandag heb ik afspraak in het ziekenhuis...

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik persoonlijk zou het niet erg vinden om onder begeleiding van de gyn. te komen. Heb dit heel lang gedaan ivm ICSI en voelde me altijd erg op me gemak bij hem.
    Ik heb er trouwens niets over gehoord dat ik terug zou moeten naar de gyn... Zou dit in ieder ziekenhuis anders zijn?

Deel Deze Pagina