6wk zwanger en op mn buik gevallen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poison Ivy, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik heb vandaag een ongelukje gehad. Naast dat ik een flinke deuk in mn ego heb ben ik ergens een beetje bang dat ik mn "baby to be" kan verliezen.

Ik was vandaag mn paard aan het longeren, en hij was nogal in een jolige bui. Flink bokken en gek doen aan de lijn. Op zich geen probleem, doet hij regelmatig. Maar vandaag zetten hij het ook nog eens op een lopen waardoor ik hem niet meer hield en hij mij voorover heeft getrokken. Ik viel plat op mn buik en gezicht. Uiteraard midden in de enige plas die in de bak lag. Maar aangezien ik de lijn nog vast had en mijn armen dus naar voren waren heb ik mij amper op kunnen vangen. Viel dus best hard. Nu is het zand in de bak vrij mul en absuluut niet hard, maar toch maak ik me ergens een beetje zorgen. Tis ook weer typisch iets voor mij dat dit mij uitgerekend nu ik zwanger ben overkomt. Heb die ouwe al 14 jaar en hij heeft me nog nooit omver getrokken....

Had toen het net gebeurden een klein beetje wat krampen met soms een iets scherper steekje. Dat was vanmiddag na het gebeurde. Heb nu nergens last meer van. Heb ook geen bloed verloren. Zou alles nog okee zijn? Of moet ik me eigen zorgen maken???

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Geen zorgen maken hoor, zolang je niks 'in je buik' hebt gekregen. Met deze termijn zit de kruimel nog goed genoeg verscholen, en heeft een perfect stootkussen om zich heen namelijk het vruchtwater.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Je beeb zit nog zo goed verscholen dat het geen kwaad kan. Heb ook nog gewoon paard gereden tot 15 weken :)

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Geen paniek kleintje zit nog goed verstopt in jou buik...

5. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    De baby zit zelfs nog achter je schaambot. Dus volgens mij kan het geen kwaad. Maar als je ongerust blijft moet je gewoon even dd verloskundige bellen.

6. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Bedankt iedereen. Jullie hebben me gerust gesteld. Alles voelt ook weer normaal nu. :)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kan inderdaad nog geen kwaad, maar kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent!
    Met jou ook alles goed verder?

8. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ach, die deuk in mn ego heb ik het meeste last van. :D
    M'n stijve armen helen wel weer... ;)

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Wat vervelend!! de ego komt van zelf wel weer goed nou ja beetje voor beetje. Gelukkig gaat het verder goed met je.

10. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Ik wil je niet onnodig bang maken, maar ik zou wel even de vk bellen als ik jou was. Van een paard gevallen en ook nog eens hard op je buik terecht komen...al is het maar voor je gemoedsrust.
    Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed zit voor je!!!

11. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem

Ben niet van mn paard gevallen... Dat moest er ook nog eens bijkomen zeg!! :D

12. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Kan normaal geen kwaad hoor. Ik werk zelf met honden dus het komt wel eens voor dat er honden opspringen tegen mijn buik, de verloskundige zei dat tot 12 weken de baby nog zo beschermd en laag zit achter je schaambot dat het geen probleem is. Daarna doet het voornamelijk bij jou pijn dan dat de baby er last van heeft. Maar bij twijfel altijd even bellen natuurlijk.

13. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    De bezorgdheid is al weer afgenomen. Alles voelt nu gewoon normaal. Heb ook geen bloed verloren ofzo. Dus ik laat het zo.

Deel Deze Pagina